اخبار بازی

داستان Star Wars Jedi: Fallen Order از چه آثاری الهام گرفته ؟

داستان Star Wars Jedi: Fallen Order از چه آثاری الهام گرفته ؟

وی جی مگ: پیش از این اعلام شده بود کریس اولان به عنوان نویسنده بازی Star Wars Jedi: Fallen Order فعالیت می‌کند. به همین واسطه این نویسنده بزرگ عناوین نقش‌آفرینی در چند وقت اخیر شدیدا مشغول مطالعه آثار مربوط Star Wars و تماشای آن‌ها بوده است تا بتواند از پس نگارش داستان Star Wars Jedi: Fallen Order به بهترین شکل ممکن بربیاید. اثری که تنها تمرکز آن نیز روی بخش تک‌نفره داستانی خواهد بود.

به گزارش وی جی مگ، علاوه‌بر مجموعه فیلم‌های این مجموعه و عناوین فرعی آن یعنی Rogue One و Solo، اولان در گفتگو با وبسایت GamesIndustry اظهار کرد که مشغول تماشای دو سریال انیمیشنی این فرتچایز یعنی Clone Wars و ادامه آن Rebels بوده است که اگرچه به اندازه فیلم‌های این فرنچایز محبوب نیستند اما توجه طرفداران هاردکور Star Wars را به خود جلب کرده بودند. این دو سریال تلویزیونی روی داستان Star Wars Jedi: Fallen Order و رویکردی که نویسنده بازی برای نگارش آن در پیش گرفته تاثیر داشته است.

اولان در مصاحبه خود گفت اگرچه قسمت‌های آغازین این دو مجموعه را نپسندیده اما پس از تماشای کامل هر دو سریال از آن‌ها لذت فراوانی برده و به عقیده ایشان هر دو اثر کیفیت بسیار خوبی دارند. اگرچه بعضی‌ها ممکن است بر این باور باشند که این دو سریال برای کودکان و مخاطب کم سن و سال تولید شده اما به گفته اولان هر دو آن‌ها از داستان‌سرایی قدرتمند و بزرگسالانه‌ای برخوردار هستند. به گفته اولاین این دو سریال اگرچه حاوی خشونت و یا برهنگی نیستند اما در زمینه شخصیت‌پردازی و روابط میان آن‌ها و چگونگی تیره و تار شدن این روابط حرف‌های زیادی برای گفتن داشته و بازیگران و صداپیشگان نیز به خوبی از پس کار خود برآمده بودند.

اولان تاکید داشت تیم سازنده همواره مراقب بوده تا در میان اضافه کردن عناصر مختلف به عنوان در دست ساخت استودیو Respawn از چهارچوب مجموعه Star Wars خارج نشوند. عنوان Star Wars Jedi: Fallen Order در تاریخ 15 نوامبر 2019 (24 آبان 98) برای سه پلتفرم Xbox One، PS4 و PC عرضه می‌شود.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

دو + نوزده =