اخبار بازی

درآمد برترین استریمر Fortnite در ماه به 500 هزار دلار می‌رسد!

درآمد برترین استریمر Fornite در ماه به 500 هزار دلار می‌رسد!

وی جی مگ: Tyler Blevins استریمر حرفه‌ای که با لقب Ninja شناخته می‌شود در مصاحبه با CNBC درآمد ماهیانه خود را مشخص کرد. براساس اطلاعات به اشتراک گذاشته طی این مصاحبه درآمد برترین استریمر Fortnite در ماه معادل 500 هزار دلار است!

به گزارش وی جی مگ، Ninja از ده سال قبل زمانی که در دانشگاه تحصیل می‌کرد و در شغلی هم مشغول به کار بود استریم را آغاز کرد. سپس دنبال‌کننده‌های فعالیت او باعث شدند تا او به صورت تمام وقت مشغول استریم بازی‌ها شود و دیگر هیچ وقت دغدغه‌ای از بابت درآمد زایی نداشته باشد.

به گفته Ninja بخش زیادی از درآمد او از طریق آمازون و مشترکین Twitch Prime حاصل می‌شود. البته او هم‌چنین از تبلیغات ویدیو‌های خود در یوتیوب نیز پول در می‌آورد زیرا تعداد بینندگان و دنبال‌کننده‌های او در یوتیوب نیز به 5 میلیون نفر رسیده‌اند.

پس از رکوردشکنی اخیر به همراه دریک خواننده موسیقی رپ در بازی Fortnite، تعداد دنبال‌کننده‌های در توییتر نیز افزایش یافته و در اینستاگرام نیز به یک میلیون نفر رسیده است.

Ninja دلایل موفقیت خود را اینگونه توضیح می‌دهد که شما باید سعی کنید تا در بازی‌های محبوب روز ویدیوگیم بهترین باشید. علاوه‌بر آن باید سعی کنید شخصیتی محبوب و دوست داشتنی از خود بسازید تا بینندگان و دنبال‌کنندگان استریم و ویدیوهای شما سرگرم شده و در عین حال تعداد آن‌ها افزایش یابد.

منبع: VG247.com

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

15 − 7 =