اخبار بازی

درآمد یک میلیارد دلاری بازی Fortnite

درآمد یک میلیارد دلاری بازی Fortnite

وی جی مگ: سازمان تحقیقاتی SuperData در گزارش جدید خود و صحبت در رابطه با پدیده بتل رویال، از درآمد یک میلیارد دلاری بازی Fortnite خبر داد تا دیگر شک و شبهه‌ای در رابطه با موفقیت عظیم تجاری ساخته Epic Games باقی نماند.

به گزارش وی جی مگ، همان طور که ذکر شد این سازمان در گزارش خود به درآمد یک میلیارد دلاری بازی Fortnite اشاره کرد که این اثر بتل رویال توانسته به واسطه پرداخت درون‌ برنامه‌ای به دست بیاورد که میزان رقم بسیار بالایی محسوب می‌شود. موفقیت این بازی تاثیراتی را نیز روی بازار کنسول اعمال کرده. در ماه می اعلام شده بود که Fortnite در شبکه Twitch مجموعا 574 میلیون ساعت مشاهده شده و همین موضوع باعث شد تا ژانر بتل رویال بیشترین میزان بازدید را با 700 میلیون ساعت زمان در Twitch به خود اختصاص دهد.

در ادامه SuperData پیش‌بینی کرده که ژانر بتل رویال به صورت کلی در حال رشد قرار دارد. در حالی که تا سال 2017 میزان درآمد کلی ژانر بتل رویال به میزان 1.7 میلیارد دلار اشاره داشته حال تخمین صورت گرفته مدعی شده تا این ژانر برای سال 2018 به میزان درآمد 12.6 میلیارد دلاری دست پیدا کند و حتی در سال 2019 به میزان 20.1 میلیارد دلار برسد. در آخر SuperData مخاطبین این ژانر را نیز مورد بررسی قرار داده و اظهار کرده است طیف وسیعی از مخاطبین ژانر بتل رویال، از گیمرهای ژانر شوتر هستند و عده‌ای نیز از بازی‌های نقش‌آفرینی به بتل رویال جذب شده‌اند و بقیق هم از دیگر ژانر بازی‌ها هستند.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

4 + سه =