اخبار بازی

درآمد 318 میلیون دلاری بازی Fortnite در ماه گذشته

درآمد 318 میلیون دلاری بازی Fortnite در ماه گذشته

وی جی مگ: شکی در محبوبیت ساخته Epic Games وجود ندارد و آمارهای منتشر شده نشان از درآمد 318 میلیون دلاری بازی Fortnite در ماه گذشته میلادی دارد که روی تمامی پلتفرم‌های موجود به دست آمده و احتمالا با افزایش مخاطب‌های این اثر روی Nintendo Switch‌ طی ماه‌های آینده شاهد ارتقای قابل توجه آن خواهیم بود.

به گزارش وی جی مگ، آمار منتشر شده از سوی موسسه SuperData نشان می‌دهد در ماه مه هرچند روی PC این بازی League of Legends بوده که بیشترین درآمد را کسب کرده اما فاصله بازی Fortnite روی کنسول‌ها به قدری زیاد شده که برای ساخته Epic Games فرقی نمی‌کند که بازار آنها روی کامپیوترهای شخصی به چه شکلی وضعیت خود را دنبال می‌کند. هرچند حالت بتل رویال بازی Fortnite تنها طی دو ماه توسعه پیدا کرده اما قابلیت‌های موجود در این اثر باعث شده که گیمرها فعالیت‌های بسیاری را برای انجام دادن پیش روی خود دیده و ساعت‌ها مشغول تجربه ساخته Epic Games شوند که به صورت رایگان روی پلتفرم‌های مختلف منتشر شده.

جالب است بدانید که در بازار کنسول‌های خانگی بعد از بازی Fortnite این FIFA 18 و Call of Duty WW2 هستند که رتبه‌های بعدی را از جهت کسب درآمد به خود اختصاص داده‌اند. بعد از این بازی‌ها نیز نهایتا نوبت به GTA 5 رسیده که بعد از گذشت سال‌ها از انتشار اولیه همچنان مورد توجه گیمرها قرار می‌گیرد.

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

دوازده + شش =