اخبار بازی

درآمد 700 میلیون دلاری PUBG تنها در 8 ماه

درآمد 700 میلیون دلاری PUBG تنها در 8 ماه

وی جی مگ: PUBG یکی از بزرگترین و موفق‌ترین عناوین سال 2017 بود و موفقیت این بازی بر کسی پوشیده نیست. این بازی توانست رکورد کاربران همزمان استیم را بشکند و حدود 30 میلیون نسخه بفروشد. حال طبق گزارش منتشر شده از سوی SuperData، درآمد حاصل از فروش PUBG به مبلغ بسیار سنگین 700 میلیون دلار اشاره دارد.

به گزارش وی جی مگ، در مدت زمان 8 ماهی که از انتشار بازی می‌گذرد، این بازی توانست 332 میلیون دلار بیشتر از نزدیک‌ترین رقیب خود Overwatch بفروشد که با میزان 382 میلیون دلاری خود، در جایگاه دوم قرار دارد. Counter-Strike: Global Offensive نیز با 341 میلیون دلار در جایگاه سوم قرار گرفت.

12درصد کل درآمد حاصل از فروش بازی روی پلتفرم PC به PUBG اختصاص دارد. هم‌چنین باید در لیست ده بازی نخست، عنوان انحصاری Divinity: Original Sin 2 نیز قرار دارد که با فروش 82 میلیون دلاری خود، در جایگاه نهم قرار گرفته است.

به لطف موفقیت گسترده GTA Online، عنوان GTA 5 توانست به موفقیت خود روی PC ادامه دهد و با فروش خوب خود سود 118 میلیون دلاری را نصیب RockStar نماید. Destiny 2 نیز با عملکرد تجاری خوب خود رو PC توانست 218 میلیون دلار فروش داشته باشد.

درآمد 700 میلیون دلاری PUBG تنها در 8 ماه

منبع

فرداد معبودی

فرداد معبودی

2 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

15 − چهارده =