اخبار بازی

درآمد Nintendo از پیش‌‌بینی‌ها پیشی گرفت

وی جی مگ: شکی در این نیست که Nintendo Switch توانسته عملکرد موفقی را در یک سال اول عرضه خود تجربه کند اما به نظر می‌رسد فروش این کنسول به قدری خوب بود که درآمد Nintendo از پیش‌بینی‌ها پیشی گرفته. فروشی که مطمئنا بدون حضور عناوینی همچون Super Mario Odyssey و The Legend of Zelda Breath of the Wild صورت نمی‌گرفت.

به گزارش وی جی مگ، وال‌استریت ژورنال گزارشی را در این زمینه منتشر کرده که نشان می‌دهد درآمد Nintendo در سال گذشته میلادی 1.04 تریلیون ین یا 9.57 میلیارد دلار بوده که تقریبا دو برابر پیش‌بینی‌ها یعنی 498.1 میلیارد ین بوده. این گزارش همچنین نشان می‌دهد که حاشیه سود عملیاتی Nintendo به 166.9 میلیارد ین رسیده که تقریبا 5 برابر میزان سال گذشته است که عدد 29.4 میلیارد ین را نشان می‌دهد. به نظر می‌رسد که Nintendo در حال حاضر دارایی‌های بسیاری را در قالب دلار و یورو در اختیار دارد که میزان آنها به 132 میلیارد ین می‌رسد.

از سوی دیگر Nintendo پیش‌بینی فروش 15 میلیون نسخه از Nintendo Switch را داشته که نهایتا این میزان روی عدد 16 میلیون قرار گرفته. چندی پیش این کمپانی ژاپنی اعلام کرده بود که پیش‌بینی می‌کنند در سال جاری میلادی Nintendo Switch‌ فروش 20 میلیون دستگاهی را تجربه کند. باید دید در E3 2018 این کمپانی چه برنامه‌هایی را برای جذب مخاطب بیشتر دارد.

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

3 + هفت =