اخبار بازی

درجه سختی Narrative به Mass Effect Andromeda باز می‌گردد

یان فریزر تهیه کننده Mass Effect Andromeda در توئیتر خود تایید کرد که همچون Mass Effect 3، جدید‌ترین قسمت از این مجموعه نیز دارای درجه سختی به نام Narrative خواهد بود. در درجه سختی Narrative عملا شخصیت اصلی بازی غیرقابل کشتن می‌شد و اگر گیمر او را به مدت چند دقیقه در مقابل دشمن‌ها قرار می‌داد شاید با صحنه از پا در آمدنش روبرو می‌شد. در این درجه سختی حتی قدرت حملات شپرد هم افزایش قابل ملاحظه‌ای پیدا می‌کرد و گیمر می‌توانست تنها با چند گلوله سرسخت‌ترین دشمن‌های بازی را از مقابل خود بردارد.

مسئولان استودیو بازیسازی Bioware در مجموعه بازی‌های Mass Effect هرچند از ساختاری نقش آفرینی استفاده می‌کنند اما تمرکز بسیاری روی داستان‌سرایی و شخصیت‌پردازی دارند و همین مسئله بازی آنها را در رادار گیمرهایی قرار داده که شاید به طور کلی ارتباطی با نقش آفرینی نداشته باشند. در اصل سازندگان بازی با قرار دادن درجه سختی Narrative فرصتی را به وجود آورده‌اند که عاشقان داستان‌سرایی بدون هیچ مشکلی به تجربه ساخته آنها بپردازند. اصولا قرار دادن درجه سختی آسان به طور کلی مشکلی را برای بازی به وجود نیاورده و احتمالا در زمینه آزاد شدن اچیومنت و تروفی‌ها تاثیر خود را نشان می‌دهد.

در مقابل اگر به دنبال سختی بیش از اندازه هستید باید این خبر را به شما بدهیم که درجه سختی Insanity در این قسمت از ابتدای بازی قابل استفاده است. پیش از این در قسمت‌های قبلی سری لازم بود که یکبار بازی را به پایان برسانید تا سخت‌ترین حالت بازی یعنی Insanity آزاد شود اما اینبار از ابتدای کار این گزینه در اختیار گیمرها قرار دارد.

 

منبع

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

سه × یک =