اخبار بازی

در آینده قسمت‌های بعدی بازی Dark Souls ساخته می‌شود

در آینده قسمت‌های بعدی بازی Dark Souls ساخته می‌شود

وی جی مگ: هرچند نمایشگاه E3 2018 بدون هیچ اشاره‌ای به مجموعه بازی‌ Dark Souls‌ به پایان رسید اما به تازگی استودیو From Software اعلام کرده که در آینده قسمت‌های بعدی بازی Dark Souls دیگر مجموعه‌های Souls ساخته خواهد شد و این تیم مجموعه محبوب خود را فراموش نکرده.

به گزارش وی جی مگ، هیدتاکا میازاکی رئیس استودیو From Software در مصاحبه اخیر خود اعلام کرده که آنها با ساخت Deracine تفاوت‌های بسیاری را نسبت به بازی‌های قبلی خود یعنی Bloodborne و Dark Souls رقم زده‌اند اما این به معنی پایان کار مجموعه Souls‌ نیست. میازاکی به این نکته اشاره داشته که آنها قصد دارند تا مدتی از این مجموعه فاصله بگیرند تا برای بازگشت انگیزه بیشتری پیدا کنند. رئیس استودیو From Software اعتقاد دارد که ساخت پروژه‌هایی همچون Deracine یا بازی Sekiro Shadows Die Twice این فرصت را به آنها می‌دهد تا دیگر ظرفیت‌های خود را پیدا کنند.

در بخش انتهایی مصاحبه، میازاکی توضیح داده که تغییر رویکرد آنها برای ساخت بازی‌های متفاوت به معنی هدف‌گذاری متفاوت برای به دست آوردن مخاطب بیشتر نیست. رویکرد استودیو From Software در مقابله با مخاطب تغییری نکرده آنها به دنبال پیدا کردن رویکردهایی متفاوت برای آینده خود هستند. در حال حاضر میازاکی روی بازی Sekiro Shadows Die Twice کار می‌کند که برخلاف مجموعه بازی Dark Souls به صورت نقش آفرینی نبوده و در ژانر اکشن ماجراجویی قرار می‌گیرد.

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

دوازده + چهار =