اخبار بازی

در آینده قسمت‌های جدید بازی Mass Effect و Dragon Age ساخته می‌شود

در آینده قسمت‌های جدید بازی Mass Effect و Dragon Age ساخته می‌شود

وی جی مگ: در بهترین حالت نیز Anthem شباهت زیادی به ساخته‌های کلاسیک استودیوی Bioware مثل Dragon Age و Mass Effect ندارد. بسیاری از هواداران نگران آینده Mass Effect و Dragon Age هستند. سوال بزرگ این است که آیا Anthem شیوه ساخت بازی‌های آینده این استودیو را تعیین می‌کند یا هنوز هم شانس ساخت بازی به صورت کلاسیک توسط Bioware وجود دارد؟

به گزارش وی جی مگ، مدیر استودیوی Bioware یعنی Casey Hudson در این مورد صحبت کرد و گفت که امکان ساخت بازی‌ها به سبک و سیاق قدیمی وجود دارد. Hudson در مصاحبه با Game Informer اشاره کرد و پاسخ به سوالات مطرح شده در این زمینه گفت:« بله این بازی‌ها به خصوص Mass Effect مانند بچه‌های من هستند. من کمک کردم تا Mass Effect شکل بگیرد. مطمئن باشید که در زمانی نامشخص به این بازی بازخواهیم گشت.»

همچنین در مورد وضعیت فعلی Bioware از Hudson سوال شد و او در پاسخ گفت:« من می‌توانم بگوییم که قسمت بسیار بزرگی از Bioware در حال ساخت Anthem است اما افرادی در تیم هستند که روی آینده سری Dragon Age کار می‌کنند.» این شرکت همچنین هنوز به ادامه پشتیبانی از Star Wars The Old Repulic مشغول است. بر کسی پوشیده نیست که Mass Effect Andromeda یک فاجعه به خصوص برای استودیوی سطح بالایی مثل Bioware بود اما خبر خوب این است که آنها هنوز هم به آینده این سری امیدوار هستند. با توجه به اینکه احتمالا EA و Bioware برنامه‌های بسیار بزرگی برای Anthem دارند تصور آن سخت که به این زودی‌ها شاهد عرضه نسخه‌ جدیدی از بازی Mass Effect و Dragon Age باشیم. مطمئنا هواداران این دو بازی را به این زودی‌ها فراموش نمی‌کنند.

جواد محسنی

جواد محسنی

دبیر بخش خبر وبسایت VGMAG

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

دو + شش =