اخبار بازی E3 2018

در ابتدا استودیو From Software‌ روی بازی Tenchu مشغول کار بوده

در ابتدا استودیو From Software‌ روی بازی Tenchu مشغول کار بوده

وی جی مگ: صحبت‌های اخیر مسئولین استودیو From Software نشان می‌دهد که آنها در گذشته روی بازی Tenchu‌ قصد کار داشتند و نهایتا با تغییر برنامه به سراغ ساخت بازی Sekiro Shadows Die Twice رفته‌اند. هیدتاکا میازاکی خالق مجموعه Dark Souls در مصاحبه خود با فامیتسو تایید کرد که در ابتدا قرار بوده که بازی Sekiro Shadows Die Twice قسمتی جدید از بازی Tenchu‌باشد.

به گزارش وی جی مگ، میازاکی در مصاحبه خود تایید کرده که ساخت جدیدترین بازی آنها از سال 2015 و بعد از پایان کار روی بسته قابل دانلود بازی Bloodborne شروع کرده. در آن زمان استودیو From Software روی چند پروژه مختلف از جمله بازی Dark Souls 3 مشغول کار بوده. در ابتدا تمرکز اصلی ساخت بازی Sekiro Shadow Die Twice‌ روی یک شخصیت نینجا بوده و آنها قصد داشته‌اند که به همین واسطه مجموعه Tenchu را به زندگی برگردانند.

از آنجایی که در گذشته سازندگان مختلفی روی مجموعه Tenchu کار کرده و هرکدام رویکرد متفاوتی را نسبت به این مجموعه داشته‌اند باعث شده که در نهایت استودیو From Software تصمیم بگیرد که عنوان و ساختار کلی بازی را تغییر دهد. جالب است بدانید که هسته اصلی گیم‌پلی که در زیرعنوان آن نیز دیده می‌شود ارتباط مستقیمی با نینجا داشته. در زیرعنوان بازی Shadow اشاره‌ای به نینجا بوده و Die Twice در اصل مربوط به سیستم بازگشت به زندگی گیم‌پلی می‌شود که اجازه می‌دهد شخصیت اصلی به حالت اصلی خود برگردد.

در نهایت باید به این نکته اشاره کرد که استودیو From Software‌ قصد داشته بازی خود را با نام Sekiro معرفی کند اما نهایتا Activision در این زمینه تصمیم آنها را تغییر داده. بازی Sekiro Shadows Die Twice در سال 2019 برای PC، PS4‌ و Xbox One منتشر می‌شود.

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

سه + دوازده =