اخبار بازی

در ابتدا یک بخش کمپین متفاوت برای Call of Duty: Black Ops 4 در نظر گرفته شده بود

در ابتدا یک بخش کمپین متفاوت برای Call of Duty: Black Ops 4 در نظر گرفته شده بود 1

وی جی مگ: عنوان Call of Duty: Black Ops 4 که سال گذشته عرضه شد اولین نسخه از این مجموعه بود که هیچ گونه بخش کمپین و داستانی تک‌تفره را در مقابل مخاطب خود قرار نمی‌داد و تنها شامل بخش چندنفره، زامبی و بخش بتل رویالی تحت عنوان Blackout می‌شد.

به گزارش وی جی مگ، مطلب جدیدی که به تازگی وبسایت کوتاکو در خصوص عنوان نام‌برده منتشر کرده بیان می‌دارد که در ابتدا کمپینی متفاوت برای Black Ops 4 در نظر گرفته شده بود که در نهایت توسعه آن کنسل شد. کمپین داستانی این بازی قرار بود یک بخش چند نفره 2v2 داستان‌محور باشد که در آن پلیر به همراه شخص دیگری باید برای انجام اهدافی به رقابت می‌پرداخت. برای مثال یکی از مواردی که در گزارش کوتاکو نیز به آن اشاره شد بدین گونه بود که یک تیم دو نفره باید برای زنده نگه‌داشتن یک خبرنگار تلاش می‌کردند در حالی تیم مقابل باید برای کشتن وی اقدام می‌کردند.

براساس اطلاعات منتشر شده هنگامی که تیم سازنده در استودیو Treyarch از تعطیلات زمستانی 2017 بازگشتند، رئیس استودیو این ورژن متفاوت کمپین Call of Duty: Black Ops 4 را کنسل کرد تا تیم سازنده روی ساخت بخش داستانی مرسوم به مانند گذشته تمرکز کند. بخش تک‌نفره‌ای که آن هم در نهایت به دلیل نداشتن زمان کافی متوقف شد و جای خود را به ساخت Blackout، بخش بتل رویال Call of Duty: Black Ops 4 داد.

منبع

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

سیزده − 2 =