اخبار بازی

در زمان توسعه هیچ ناشری به عرضه بازی Warframe تمایل نداشته

در زمان توسعه هیچ ناشری به عرضه بازی Warframe تمایل نداشته

وی جی مگ: اولین عرضه بازی Warframe به سال 2013 باز می‌گردد. عنوانی رایگانی که توسعه و نشر آن توسط شرکت Digital Extremes انجام گرفت. بازی بازخوردهای متخلفی را به دست آورد اما اکنون که 5 سال از عرضه آن می‌گذرد هم‌چنان میلیون‌ها پلیر را به خود جذب می‌کند و رویدادهای سالیانه اخصاصی خود را دارد.

به گزارش وی جی مگ، با تمامی این توضیحات ظاهرا در زمان ساخت و توسعه و ایده ابتدایی، هیچ ناشری به عرضه بازی Warframe تمایل نداشته است. این موضوع توسط خانم مریدیث بران مدیر نشر شرکت Digital Extremes در صحبت با MCV مطرح شده است. وی بدون این‌که نامی از این شرکت‌ها ببرد گفت «پس از آن‌که بسیاری از ناشران بزرگ بازی‌های رایگان و Free To Play حاضر نشدند نشر و عرضه بازی Warframe را برعهده بگیرند، ما بسیار نگران شده بودیم. ما امیدوار بودیم کسی بتواند به ما کمک کند تا بتوانیم بازی خود را برای اولین بار انتشار دهیم و هنگامی که ناشران مختلف تصور می‌کردند بازی ما نمی‌تواند پروژه موفقی باشد تصمیم گرفتیم که خود ساخته‌مان را انتشار دهیم.»

بدیهی است که بسیاری از آن ناشران در حال حاضر از تصمیم خود پشیمان باشند اما مسلما Digital Extremes از اقدام خود راضی است. بران در ادامه گفت که این کار باعث شد تا از نشر بازی ما با عجله و به صورت ناقص جلوگیری شود. «به این دلیل که Warframe یک اثر Coop است و شامل PvP نمی‌شود فورا از جانب گیمرها مورد انتقاد و دشمنی قرار نگرفت. Warframe بدین گونه است که مخاطبین آن باید دور هم جمع شوند تا تجربه آن لذت‌بخش‌تر و عالی شود. ما نیز دقیقا با همین رویکرد جلو رفتیم.»

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

دو × پنج =