اخبار بازی

در سال 2018 منتظر قابلیت بازی میان‌پلتفرمی برای Rocket League باشید

در سال 2018 منتظر قابلیت بازی میان‌پلتفرمی برای Rocket League باشید

وی جی مگ: بر اساس توئیت منتشر شده توسط حساب کاربری رسمی Rocket League قابلیت بازی میان پلتفرمی در سال جاری میلادی به این بازی اضافه خواهد شد.

به گزارش وی جی مگ، بر اساس این خبر بیش از 40 میلیون گیمر که Rocket League را تجربه می‌کنند در آینده نزدیک خواهند توانست صرف نظر از پلتفرم خاص همه با یکدیگر بازی کنند. البته به نظر محدودیت‌هایی در این بخش نیز وجود خواهد داشت به عنوان مثال قابلیت رد و بدل کردن آیتم بین هم تیمی‌های دو پلتفرم مختلف وجود ندارد.

تیم Psyonix بار‌ها در مصاحبه‌های قبلی اشاره کرده بود که آنها قصد دارند تا قابلیت بازی میان‌پلتفرمی را به Rocket League اضافه کنند. البته این اولین بار است که تیم سازنده تاریخ عرضه‌ای برای این قابلیت در نظر گرفتند. نکته جالب این بحث این است که باید ببینیم آیا سونی بالاخره راضی می‌شود تا گیمر‌های PS4 با گیمر‌های دیگر کنسول‌ها و یا PC به صورت میان پلتفرمی بازی کنند یا خیر؟ سونی اخیرا اعلام کرده بود که قصد انجام اینکار را ندارد اما مایکروسافت در ادامه اشاراتی به این داشت که آنها در حال مذاکره با سونی برای پیاده‌سازی این ویژگی هستند. Rocket League در حال حاضر برای PC، PS4، Xbox One و Switch منتشر شده است.

منبع

جواد محسنی

جواد محسنی

دبیر بخش خبر وبسایت VGMAG

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

هفده − 7 =