اخبار بازی

در گذشته حالت بتل رویال از بازی Dark Souls 3 حذف شده

در گذشته حالت بتل رویال از بازی Dark Souls 3 حذف شده

وی جی مگ: اطلاعات جدید منتشر شده از وجود ایده اولیه و سپس حذف حالت بتل رویال از بازی Dark Souls 3 خبر می‌دهند. به نظر می‌رسد حالت بتل رویال در طرح ابتدایی استودیو From Software برای سومین قسمت از سری Dark Souls وجود داشته است. آیا می‌توان تصور کرد که مثلا 100 سرباز در محیطی بازی به جان یکدیگر افتاده و با استفاده از نبرد تن به تن رقبای خود از صفحه خارج کرده، Souls آن‌ها برداشته تا جایی که تنها یک نفر در محیط باقی بماند.

به گزارش وی جی مگ، براساس گفته‌های یوتیوبری به نام لنس مک‌دونالد، بخش چندنفره‌ای برای بازی Dark Souls 3 وجود داشته که می‌شد به طور کامل نام بتل رویال را روی آن گذاشت. باید توجه کرد که مک‌دونالد پیش از این نیز جزئیات و نکات زیادی در ارتباط با دیگر ساخته From Software یعنی Bloodborne منتشر کرده بود و حال سراغ Dark Souls 3 رفته است. این حالت در نسخه آلفا بازی وجود داشته که سرانجام از بازی نهایی حذف شد.

در توییت منتشر شده توسط مک‌دونالد عبارت ژاپنی نیز ضمیمه شده و در ترجمه آن کلمه بتل رویال  دیده می‌شد. باید به این مسئله توجه داشت وجود حالت بتل رویالی که پیش از این برای بخش چندنفره Dark Souls 3 در نظر گرفته شده بود شباهتی به عناوینی چون PUBG نداشته و به وجود یک بخش PvP کاملا ویژه اختصاص پیدا می‌کرد.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

یک × چهار =