اخبار بازی

در گذشته Blizzard روی پروژه‌ای با نام Nomad کار کرده

در گذشته Blizzard روی پروژه‌ای با نام Nomad کار کرده

وی جی مگ: کمپانی Blizzard عناوینی در دست ساختی را در گذشته کنسل کرده اما پروژه‌ای با نام Nomad یکی از بازی‌هایی بوده که کمتر در مورد آن حرفی زده شده است. پروژه علمی تخیلی که تیم سازنده پشت آن بیرون کشیده شد و به ساخت World of Warcraft مشغول شد. البته WOW تنها بازی نبود که اعضای سازنده Nomad را به خود اختصاص داد.

به گزارش وی جی مگ، آن بازه زمانی مصادف بود با زمانی که پروسه ساخت StarCraft به مراحل حساس خود رسیده بود. ساعت کاری کارمندان این پروژه بسیار زیاد شده و مجبور بودند تا آخر هفته‌ها نیز مشغول کار روی پروژه باشند به همین دلیل Blizzard تصمیم گرفت تا اعضای تیم سایر پروژه‌ها را برای کمک به ساخت StarCraft به کار بگیرد. آقای Rob Hueber برنامه‌نویس سابق این شرکت برای مثال جز افرادی بود که برای کار در تیم دوم Blizzard و پروژه Nomad استخدام شده بود اما پس مدتی به کار روی StarCraft مشغول شد.

Rob Hueber در این باره اظهار کرد «این اتفاقی است که معمولا در Blizzard رخ می‌دهد. هر پروژه‌ای که روند توسعه آن جلوتر می‌رود اعضای دیگر بازی‌ها را برای خود قرض می‌گیرد و این مسئله باعث می‌شود سایر بازی‌ها با کمبود نیرو مواجه شوند. این مسئله مسلما باعث صدمه خوردن به سایر پروژه‌ها می‌شود اما به دلایل مشخص و مثبتی اتفاق می‌افتد.»

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

13 + 10 =