اخبار بازی

در Cyberpunk 2077 اجازه کشتن شخصیت‌های داستانی و کودکان را ندارید

Cuberpunk 2077 با طعم Grims

وی جی مگ: استودیو CD Projekt Red همواره تاکید داشته که انتخاب‌های شما در مراحل عنوان مورد انتظار Cyberpunk 2077 بر چگونگی تکامل و تغییرات Night City تاثیر می‌گذارد. در حالی که این موضوع یکی از دلایلی است که بسیاری برای تجربه اثر مورد بحث اشتیاق دارند اما محدودیتی نیز برای کارهایی که در بازی می‌توانید انجام دهید قرار داده شده است.

به گزارش وی جی مگ، کاربری از فروم Reddit تصویری را به اشتراک گذاشته که طی آن از توییتر رسمی Cyberpunk 2077 در خصوص اعمال خشونت‌آمیز تصادفی Night City پرسید. گفتگوی انجام شده بین این کاربر و سازندگان بازی بدین شرح بود که:

برای من سوال بود که آیا می‌توان مردم عادی را به قتل رساند یا خیر. اگرچه شما پیش از این اظهار کردید که نمی‌توانید در رابطه با این موضوع صحبتی بکنید اما حداقل می‌توانید اطلاعاتی درباره اینکه چگونه می‌توان از راه‌های خشونت‌آمیز با شهر تعامل کرد اطلاعاتی به اشتراک بگذارید ؟

سلام – شما نمی‌توانید به کودکان و شخصیت‌های غیرقابل بازی مربوط به داستان اصلی حمله کنید. اما به غیر از آن، قادر خواهید بود با اکثر افراد حاضر در شهر پرخاشگرانه برخورد کنید.

همان‌طور که ملاحظه می‌کنید استودیو CD Projekt Red محصول و دنیای خود را به صورتی توسعه داده که در آن نمی‌توانید هر کاری که مایل هستید را انجام دهید. دقیقا مشابه با کاری که استودیو Obsidian با بازی The Outer Worlds انجام می‌دهد. کشتن شخصیت‌های غیرقابل بازی مربوط به کوئست یا مرحله جانبی امری بود که در تریلر بازی به نمایش در آمد. با این حال مشخص نبود این شخصیت در مراحل اصلی نیز نقشی ایفا می‌کند یا خیر.

بازی Cyberpunk 2077 برای عرضه در تاریخ 16 آپریل 2020 (28 فروردین 99) برنامه‌ریزی شده است. Xbox One، PS4 و PC نیز پلتفرم‌های مقصد آن محسوب می‌شود.

منبع

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

17 − چهارده =