اخبار بازی

دسترسی 1300 کاربر متقلب به بازی Rainbow Six Siege مسدود شد

دسترسی 1300 کاربر متقلب به بازی Rainbow Six Siege مسدود شد

وی جی مگ: بهتر است به نحوه‌ایی که در بازی‌ها پیشرفت می‌کنید حواس‌تان باشد چرا که ممکن است به بن شدن و مسدود شدن حساب کاربری شما منجر شود. در همین مورد شرکت Ubisoft اعلام کرد دسترسی 1300 کاربر متقلب به بازی Rainbow Six Siege مسدود شده و این قضیه تنها در یک هفته اتفاق افتاده است.

به گزارش وی جی مگ، این شرکت در بلاگ رسمی خود به صحبت درباره معیارهای اعمال شده در بازی Rainbow Six Siege پرداخت تا به واسطه آن بتواند جلوی استفاده از تلقب و متقلبان را بگیرد. «در هفته جاری ما دسترسی حدود 1300 هزار کاربر به بازی Rainbow Six Siege را که برای پیشرفت از تقلب استفاده کرده بودند مسدود کردیم. قطع دسترسی این کاربران به مدت 15 روز بوده در حالی که جامعه مخاطبین بازی معتقد هستند این مجازات به اندازه کافی شدید نیست. این کاربران به دلیل فعالیت‌های ممنوع خود در پایان فصل از هیچ گونه مزیت و پاداشی برخوردار نخواهند شد.» شرکت Ubisoft مشخص نکرد مجازات این کاربران دقیقا چه میزان بوده و تا چه زمانی ادامه خواهد یافت. البته اعلام کرد برای فصل سوم مسابقات بازی، درجه و تمامی مزیت‌های کسب شده این پلیرها از آن‌ها حذف خواهد شد.

در انتها Ubisoft خاطر نشان کرد مسدود کردن حساب کاربری تنها چاره مقابله با افراد متقلب نبوده و آن‌ها به دنبال راه‌حل‌های دیگر برای این مشکل هستند تا در بازی خود پیاده‌سازی کنند.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

18 − هجده =