اخبار بازی

دستیارهای صوتی آمازون و گوگل در راه Xbox One

دستیارهای صوتی آمازون و گوگل در راه Xbox One

وی جی مگ: شایعات بسیاری طی ماه‌های گذشته شنیده شده و حالا ویندوز سنترال به صورت رسمی اعلام کرده که دستیارهای صوتی آمازون و گوگل در راه Xbox One هستند. دستیارهایی که تحت عنوان Google Assistant و Alexa شناخته می‌شوند و این روزها با قرار گیری در اسپیکرهای هوشمند،‌ طرفداران بسیاری پیدا کرده‌اند.

به گزارش وی جی مگ، منابع مختلف تصویری را به دست آورده‌اند که در آن برقراری ارتباط میان دستیارهای کورتانا و الکسا مشخص است. به نظر می‌رسد که مایکروسافت از این پس بخشی جداگانه را به دستیارهای‌ دیجیتال اختصاص داده و قصد دارد از Alexa و Google Assistant در کنار Cortana استفاده کرده و آنها را در ساختار اصلی کنسول و کینکت قرار دهد. کاربر می‌تواند با دسترسی به منوی Digital Assistant روی Xbox One یا Xbox One X خود یکی از دستیارهای صوتی و هوشمند Cortana، Google Assistant یا Alexa را انتخاب کند.

هنوز مشخص نشده که چه دستورها و قابلیت‌های از این طریق به کنسول بازی خانگی مایکروسافت اضافه می‌شود اما ویندوز سنترال به عنوان یکی از منابع نزدیک به مایکروسافت وعده داده که اهالی ردموند این خبر که دستیارهای صوتی آمازون و گوگل در راه Xbox One هستند را به صورت رسمی اعلام خواهند کرد.

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

چهار × 3 =