اخبار بازی

دست IGN رو شد، IGN پول میگیرد نمره میدهد

Gameemag---IGN-Logo

یکی از کارمندان قدیمی IGN لیستی را در سرتاسر وب منتشر کرد که در آن امتیاز IGN به بازی هائی مانند GTA V  دیده می شود که هنوز منتشر نشده اند.

وی گفت :

IGN از توسعه دهندگان پول میگیرد تا نمره ی مناسبی را برای بازی مورد نظر اعلام کند. تنها دلیلی که این کار IGN تا به حال زیر سوال نرفته این است که این نمره دهی چون از یک سایت شناخته شده و معتبر (به گفته ی خودشون) اعلام می شود تاثیر بسیار زیادی بر روی فروش یک عنوان دارد.

وی همچنین اعلام کرد که IGN این پول را مستقیم از پابلیشر ها نمی گیرد بلکه این پول با نام تبلیغ برای بازی مورد نظر به حساب این سایت واریز می شود. قیمت خاصی نیز در این زمینه وجود ندارد و میانگینی بین 100 تا 600 میلیون دلار است.

وی توصیه ای برای گیمر ها نیز داشت :

اگر گیمر ها بجای خواندن نمرات و مقالات مذخرف IGN، پیش نمایش ها را مطالعه کنند تصمیم بهتری در مورد بازی هائی که در لیست خود قرار داده اند خواهند گرفت.

در زیر لیست تعدادی از نمرات IGN برای بازی هائی که هنوز منتشر نشده اند را میبینید.

Grand Theft Auto V: 10/10

Metal Gear Solid V: 10/10

The Last of Us: 10/10

Assassin’s Creed IV: 8.5/10

Watch Dogs: 8.5/10

Beyond: Two Souls: 9/10

Lost Planet 3: 8/10

The Wonderful 101: 6/10

Pikmin 3: 8.5/10

حسین جاشی

حسین جاشی

9 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

9 + یک =

  • توی لیست p4 که وب سایت مرجع هست که این خبر رو منتشر کرده نمره ی Bioshock Infinite رو 9 زده در حالی که نمره ی IGN 9.4 به نسخه ی کنسولی و 9.5 به نسخه ی PC بودش.
    اصلا نمیشه به این حرف اعتماد کرد.دلیلشم واضحه!منم می تونم همچین حرفی رو بیام در مورد گیم اسپات بزنم(به هر حال قبلا یکی از مدیران انجمن بحث و گفت و گوی انجمنش بودم دیگه!).بیام بگم مثلا : گیم اسپات پول گرفته نمره داده 4-5 تا بازیشم پیش بینی کنم!حالا اگر پیش بینیم درست در بیاد(که تا الان هر چی پیش بینی کردم درست بوده:دی) میگم دیدید گفتم گیم اسپات پول میگیره!اگرم پیش بینیش درست در نیاد میگم گیم اسپات اومده برای اینکه ضایع نشه نمرش رو تغییر داده!یعنی به واقع در هر دو حالت من حرف برای گفتن دارم!
    شرایط مشابه برای IGN هم هست.این یارو اولین نمرش که Bioshock Infinite بوده نا درست در اومده و باقیشم اگر درست در نیاد همون حرفی که بالا زدم رو میاد میگه!میگه ign سریع اومد نمرات رو عوض کرد دستش رو نشه!!!!!!در حالی که حرف بی اساسی هست.به هر حال به نظرم نمی تونه درست باشه.

  • دمش گرم…چه پولی میگیره!!!!
    فکر کنم چون کپکام بهش باج نداده به Remember Me نمره 5.9 رو داده.
    واقعا برای من عجیبه!!!
    هنوز هیچی از بازی منتشر نشده نمره داده!!
    فکر کنم تا چند روز دیگه که The Last Of Us منتشر میشه و IGN هم این نمره رو بده …باید در سایت رو گل گرفت :d

  • خب شما داری watch dogs رو با gta مقایسه می کنید واقعا براتون متاسفم watch dogs تازه ساله اوله شروع کارشه و اولین نسخه اونه ولی gta که سابقه چندین ساله داره.

    • واسه چی متاسف؟ چه ربطی به سابقه ی بازی داره؟
      دلیل نمیشه یه بازی تو همه سری هاش خوب باشه
      واچ داگ اولین نسخش باشه شما باید ببینی چه استودیویی اون رو میسازه. عمونطور که هر بازی ای اسم راک استار اومد روش چشم بسته میگیم عالیه، هر بازی ای که اسم استودیوی مونترئال یوبیسافت هم بیاد روش چشم بسته میگیم تکه
      سری پرینس آف پرشیا رو یوبیسافت مونترئال ساخت

  • این یک شایعه است بعد به نظر شما نمره 10 برای GTA V غیر قابل تصوره تازه هنوز نیومده همه می دونن که نمرش چیه .

    • شرمنده اما شایعه نیست، درسته که یه بازی مثل GTA ممکنه 10 بگیره اما رقیبش Watch Dogs از اون طرف 8.5 بگیره؟ اصلا منطقیه؟
      کلا توجه کن به نمرات بازی های یوبیسافت همه زیره 9
      اساسین بگیم تکراریه اما Watch Dogs که یه دنیاست