اخبار بازی

دعوای مجازی در Call of Duty WW2 به حمله نیروهای پلیس کشیده شد

دعوای مجازی در Call of Duty WW2 به حمله نیروهای پلیس کشیده شد

بر اساس گزارش The Wichita Eagle نیروهای پلیس در Wichita در کانزاس آمریکا، مردی را در پاسخ به تماس اضطراری، کشتند! در پی این گزارش، افراد و بینندگانی که با شخصیت‌های درگیر در این پرونده آشنا بودند اعلام کردند که این مرگ در نتیجه گول زدن نیرو‌های امنیتی بوده است!

بر اساس این گزارش نیرو‌های پلیس در روز 28 دسامبر برای بررسی یک گزارش تلفنی در خانه‌ای که گویا در آن گروگان‌گیری شده بود، راهی ماموریت شدند. وقتی یک مرد 28 ساله در را باز کرد، یک افسر پلیس بلافاصله به او شلیک کرد. افراد خانواده جسد او را شناسایی کرده و حالا مشخص شده که Andrew Finch توسط پلیس کشته شده است! در صحبت با خبرگزاری‌های محلی رئیس پلیس این منطقه Troy Livingston تایید کرد که پلیس برای تحقیق در محل حاضر شده است که در واقع یک دروغ بوده و در نهایت باعث کشته شدن این مرد جوان شد. گزارش‌های اولیه نشان می‌دهد که این پرونده به درگیری‌های دو گیمر در Call of Duty WW2 مرتبط است.

به نظر این درگیری‌ها از زمانی شروع شده است که دو هم تیمی به نام‌های Miruhcle و Bperizer به خاطر یک باخت با یک‌دیگر جر و بحث می‌کنند که این دعوا‌ها حتی به توئیتر نیز کشیده شد. بر اساس پیام‌ها به نظر می‌رسد که Baperizer با تماس با فرد سومی با اسم Swautistic، باعث شده تا نیرو‌های پلیس به اشتباه به Miruhcle حمله کنند که در نهایت باعث مرگ او شد. به نظر می‌رسد که Swautistic قبلا سابقه فریب دادن پلیس را داشته است. البته او در توئیتی که حالا پاک شده است گفته بود که او مسئول مرگ هیچکس نیست و او افسر پلیسی نیست که با اسلحه شلیک کرده. تحقیقات در مورد این پرونده ادامه دارد.

به‌روزرسانی: بر اساس گزارش KWCH News به نظر می‌رسد که مردی 25 ساله با نام Tyler Barriss در شهر لوس آنجلس در رابطه با این پرونده دستگیر شده است. به نظر می‌رسد که این دفعه اولی نیست که Barriss به خاطر اشتراک در اینگونه پرونده‌ها بازداشت می‌شود. او در سال 2015 نیز دو گزارش نادرست در مورد بمب‌گذاری ارائه کرده بود. به نظر می‌رسد او حتی در مورد تهدید به بمب‌گذاری بر علیه تورنومنت Call of Duty WW2 نیز همکاری داشته است که ماه پیش در تکزاس برگذار شده بود. باید دید که سرنوشت این پرونده به کجا خواهد رسید.

منبع

جواد محسنی

جواد محسنی

دبیر بخش خبر وبسایت VGMAG

2 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

سیزده − 3 =

  • ای بابا…دنیا همش دو روزه…اصن ارزش این کار هارو نداره…چرا این همه عناد و دشمنی؟؟؟ :kissing:

    البته اگر خودم سر بازی با یه نفر بحثم بشه نمیذارم کار به پلیس بکشه…خودم کارشو تموم میکنم :devil: :reallyangry: