اخبار بازی

دعوت Bungie از کاربرهای یوتیوب برای بررسی ضعف‌های داستانی Destiny 2

وی جی مگ: انتظارات از Bungie همواره بالاست و گیمرها با نگاهی سخت‌گیرانه به ساخته‌های آنها نگاه می‌کنند. استودیویی که توانست سال‌ها پیش ژانر شوتر اول شخص را روی کنسول‌ها به محبوبیت بالایی رسانده و با توسعه مجموعه Halo نشان داد که تخصص خاصی نیز در داستان‌سرایی قدرتمند دارد. اکنون اما ضعف‌های داستانی Destiny 2‌ باعث شده آنها به سراغ گیمرها بروند تا از دلایل این موضوع با خبر شوند.

به گزارش وی جی مگ، استودیو Bungie به تازگی تعدادی از کاربرهای شناخته شده یوتیوب را دعوت کرده تا درباره ضعف‌ها و مشکلات داستان Destiny 2 با آنها صحبت کنند. البته آخرین ساخته Bungie در زمینه‌های دیگری نیز ضعف داشت اما در حال حاضر تمرکز اصلی آنها روی داستان و نحوه روایت آن است. مسئله‌ای که بالاخره می‌توان انتظار داشت بعد از مدتی طولانی و احتمالا در Destiny 3 بالاخره برطرف شود.

در نهایت باید به این نکته اشاره کرد که Destiny 2 نتوانست عملکرد درخشانی در فروش داشته باشد و بسیاری آن پیشرفت لازم نسبت به نسخه اول را در آن ندیدند. مسئله‌ای که به اولین بسته قابل دانلود بازی نیز منتقل شده و با واکنش‌های منفی بسیاری روبرو شد. حالا نوبت Bungie است تا ببینیم بالاخره از اشتباهات خود درس می‌گیرند یا همان روش قدیمی را با حمایت Activision دنبال می‌کنند.

برچسب‌هاActivision Bungie destiny 2
محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

12 − 2 =