اخبار بازی

دلایل کمبود دانجن‌ها در Zelda Breath of the Wild از دید کارگردان این بازی

دلایل کمبود دانجن‌ها در Zelda Breath of the Wild از دید کارگردان این بازی

قسمت جدیدی از پادکست‌های Nintendo Power عرضه شده است و آنها در این قسمت کارگردان بازی Zelda Breath of the Wild را یعنی Hidemaro Fujibayashi به عنوان مهمان در برنامه داشتند.

او در این پادکست در مورد تصمیم‌های اصلی که روی طراحی کلی بازی تاثیرگذار بود توضیحاتی را ارائه کرد. یکی از صحبت‌های اصلی در مورد طراحی Shrineها بود که جایگزین دانجن‌های طولانی نسخه‌های قبلی شده است. Fujibayashi در این مورد گفت به خاطر گسترده بودن دنیای بازی آنها ترجیح دادند تا از سیستم Shrine استفاده کنند. تعداد این Shrineها به 100 عدد می‌رسید و اگر محتوای آنها را به صورت کلی در نظر بگیریم با یک بازی پر از دانجن برابری می‌کند.

تیم بعد از طراحی این قسمت تصمیم گرفت که Shrineها کافی نیستند و به همین خاطر مینی دانجن‌های Divine Beasts را طراحی کردند. البته برخی از هواداران این سیستم جدید را دوست نداشتند. نظر شما در این مورد چیست؟

منبع

جواد محسنی

جواد محسنی

دبیر بخش خبر وبسایت VGMAG

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

2 × 3 =