اخبار بازی

دلیل تاخیر در عرضه Half-Life 3

دلیل تاخیر در عرضه Half-Life 3 1

John Lowrie ، یک صداپیشه در شرکت Valve که برروی عناوینی همانند Team Fortress 2 و DOTA 2 و Half Life 2 و Left For Dead نیز نقشی بر عهده داشته است، در وبلاگ شخصی اش یکی از دلایل تاخیر در عرضه بازی نیمه جان 3 را اعلام کرد. وی اعلام کرد که دلیل تاخیر از سوی Valve صبر کردن برای تکنولوژی پیشرفته تر Motion Capture می باشد!

“دلیل ساخت طولانی بازی نیمه جان 3 ، مشکل خیلی از بازیهای شوتر با سیستم موشن کپچر می باشد! یک ویژگی برجسته که بازی نیمه جان 2 داشت این بود که هر کاراکتری که به شما در بازی بر می خورد، واقعا به شما نگاه می کرد، صرف نظر از اینکه راه می روید یا در هر نقطه ای ایستاده اید! کاری که هم اکنون نمی توان با موشن کپچر انجام داد. شما وقتی در صنعت فیلمسازی از یک بازیگر فیلم برداری می کنید، بدلیل پویا و فعال نبودن یک فیلم، مشکل فیلم برداری نخواهید داشت ولی در ساخت یک عنوان پویا همانند بازی ما، شما باید برای هر نفر و برای هر دید بازیگر، یک نوع فیلم برداری کنید که کار طاقت فرسایی است! و هم اکنون تیم سازنده بر روی پیشرفت این تکنولوژی کار می کند تا راههای جایگزینی برگزیند.
البته این دلیل رسمی و قطعی تاخیر نیست، ولی امیدوارم که یکی از مشکلات ما در راه ساخت این شاهکار را درک کنید!”

میثم قربانی

میثم قربانی

مدیر سایت

5 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

دوازده − 9 =