John Lowrie ، یک صداپیشه در شرکت Valve که برروی عناوینی همانند Team Fortress 2 و DOTA 2 و Half Life 2 و Left For Dead نیز نقشی بر عهده داشته است، در وبلاگ شخصی اش یکی از دلایل تاخیر در عرضه بازی نیمه جان 3 را اعلام کرد. وی اعلام کرد که دلیل تاخیر از سوی Valve صبر کردن برای تکنولوژی پیشرفته تر Motion Capture می باشد!
“دلیل ساخت طولانی بازی نیمه جان 3 ، مشکل خیلی از بازیهای شوتر با سیستم موشن کپچر می باشد! یک ویژگی برجسته که بازی نیمه جان 2 داشت این بود که هر کاراکتری که به شما در بازی بر می خورد، واقعا به شما نگاه می کرد، صرف نظر از اینکه راه می روید یا در هر نقطه ای ایستاده اید! کاری که هم اکنون نمی توان با موشن کپچر انجام داد. شما وقتی در صنعت فیلمسازی از یک بازیگر فیلم برداری می کنید، بدلیل پویا و فعال نبودن یک فیلم، مشکل فیلم برداری نخواهید داشت ولی در ساخت یک عنوان پویا همانند بازی ما، شما باید برای هر نفر و برای هر دید بازیگر، یک نوع فیلم برداری کنید که کار طاقت فرسایی است! و هم اکنون تیم سازنده بر روی پیشرفت این تکنولوژی کار می کند تا راههای جایگزینی برگزیند.
البته این دلیل رسمی و قطعی تاخیر نیست، ولی امیدوارم که یکی از مشکلات ما در راه ساخت این شاهکار را درک کنید!”
آقا این پست قرار نگیره من یک سایتی دارم که به دلیل درسی که دارم کمتر بهش می رسم وقتی هم مدیر نرسه نویسنده ها نمی رسن می خواستم اجازه بگیرم مطالبتونو با ارسال لینک قرار بدم میشه؟
خوب این پست قرار نگیره چجوری جوابتونو بدم.
بله میشه.
مشکلی نیست.
از ایمیل :دی بازم ممنون !
از ایمل میپرسیدین که از همونجا هم جواب بگیرین.
مگه انتشار اش رسمی شد ؟؟؟؟؟
ااااااا…. چقدر از دنیا عقب بودم .
ممنون ، عالی بود