اخبار بازی

دموی Kirby Star Allies منتشر شد

دموی Kirby Star Allies منتشر شد

وی جی مگ: دو هفته بیشتر تا انتشار بازی جدید انحصاری Nintendo Switch باقی نمانده و نینتندو به همین واسطه دموی Kirby Star Allies را در فروشگاه آنلاین (eShop) خود به صورت رایگان منتشر کرد. البته باید به این مسئله اشاره کرد که دموی Kirby Star Allies سه روز پیش در فروشگاه اروپا عرضه شده بود اما تاریخ انتشار دقیق آن برای گیمرهای آمریکایی مشخص نشده بود.

به گزارش وی جی مگ، این دمو که هم اکنون قابل دسترس است شامل دو مرحله Grasslands و Cave and Castles می‌شود. مراحل جذابی که می‌توانند تصویر مشخصی از محصول نهایی را پیش روی گیمرها قرار داده و در تصمیم‌گیری آنها برای خرید این بازی تاثیر مستقیمی داشته باشند. جدای از این مراحل، آموزشی خلاصه نیز از نحوه استفاده قابلیت‌های مختلف Kirby همچون تکنیک گرفتن دوستان در این دمو قرار گرفته.

با انجام این قابلیت گیمر می‌توانند دشمن‌های موجود را به تیم خود اضافه کرده و از آنها برای افزایش قدرت تهاجمی خود استفاده کند. همچنین در جریان دمو دو گیمر به صورت همزمان می‌توانند به صورت Co op‌ بازی را تجربه کنند. نهایتا باید به این نکته اشاره کنیم که احتمالا پیدا کردن این دمو کمی سخت بوده و برای دسترسی راحت به آن می‌توانید به بخش Coming Soon رفته و در صفحه پیش‌خرید Kirby Star Allies کلید دانلود را پیدا کنید. اطلاعات دقیقی از حجم این دمو در دسترس نیست اما گفته می‌شود که دانلود آن نیاز به فضای زیادی روی کنسول Nintendo Switch ندارد. گیمرها می‌توانند Kirby Star Allies را در تاریخ 16 مارچ به صورت انحصاری روی Nintendo Switch تجربه کنند.

منبع: COGConnected

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

یک × یک =