اخبار بازی

دنباله معنوی Left 4 Dead با نام Back 4 Blood معرفی شد

دنباله معنوی Left 4 Dead با نام Back 4 Blood معرفی شد

وی جی مگ: امروز کمپانی Turtle Rock Studios سازنده مجموعه بازی Left 4 Dead به صورت رسمی از پروژه جدید خود با نام Back 4 Blood رونمایی کرد. این محصول به عنوان یک تجربه جدید در ژانر شوتر Co op زامبی‌محور مطرح شده است.

به گزارش وی جی مگ، عنوان Back 4 Blood یک بازی ویژه بوده که با تجربیات Turtle Rock از ساخت Left 4 Dead ترکیب شده و با تکنولوژی جدید و مدرن ساخته می‌شود. کمپانی Warner Bros به عنوان ناشر بازی معرفی شده است. رئیس کمپانی ناشر یعنی دیوید هداد به دنبال معرفی بازی با انتشار بیانیه‌ای گفت «بسیار هیجان زده هستیم تا با تیم به اثبات رسیده Turtle Rock Studios برای ساخت Back 4 Blood و پیشرفت ژانر Co op زامبی‌محور با استفاده از گیم‌پلی نوآورانه در بخش مالتی‌پلیر همکاری کنیم. »

کریس اشتون از استودیو سازنده هم در خصوص پروژه جدیدشان با نام Back 4 Blood که به نوعی دنباله معنوی Left 4 Dead محسوب می‌شود توضیح داد «به سخنی می‌توان در فوق‌العاده بودن این فرصت غلو کرد. ما به ژانری بازگشته‌ایم که درون استودیو ما متولد شد و به مدت ده سال بر تجربیات و ایده‌های عناوین زامبی‌محور ما افزوده شده است. هم‌‌چنین ما تعدادی از بهترین همکاران‌مان را در کمپانی Warner Bros در کنار خود داریم که فرایند ساخت بازی ما را درک کرده و به اندازه ما به مخاطبین متعهد هستند. مشتاقانه می‌توانیم اعلام کنیم که از هم‌اکنون می‌توانیم همکاری خود را با جامعه مخاطبین آغاز کنیم.»

جزئیات دقیقی از بازی Back 4 Blood منتشر شده و تنها اعلام شد که این بازی برای سه پلتفرم Xbox One، PS4 و PC در حال توسعه قرار دارد. از آن جایی که این اثر در مراحل ابتدایی تولید قرار دارد هیچ گونه زمان انتشار مشخصی نیز از سوی ناشر و یا سازندگان آن برای بازی اعلام نشده است.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

سه × چهار =