اخبار بازی

دنیای Horizon Zero Dawn در ابتدا بزرگ‌تر از Skyrim و GTA 5 طراحی شده بود

دنیای Horizon Zero Dawn در ابتدا بزرگ‌تر از Skyrim و GTA 5 طراحی شده بود

وی جی مگ: بدون شک بازی Horizon Zero Dawn یکی از موفق‌ترین آثار انحصاری نسل فعلی کنسول‌های خانگی بود که برای PS4 عرضه شد و با فروش 7.6 میلیون نسخه‌ای توانست دستاورد جدیدی را برای سازندگان خود در استودیو Guerrilla Games به همراه داشته باشد. در شرایطی که چند سال از انتشار نسخه اصلی بازی گذشته اما سازندگان آن به تازگی اعلام کرده‌اند که دنیای Horizon Zero Dawn در ابتدا بزرگ‌تر از Skyrim، GTA 5 و حتی World of Warcraft‌ طراحی شده بود.

به گزارش وی جی مگ، بعد از نمایش این بازی در نمایشگاه E3 2015، استودیو Guerrilla Games تست‌های مختلفی را روی آن به واسطه گیمرها انجام داده و متوجه شده که بسیاری از مخاطب‌ها اعتقاد دارند بازی Horizon Zero Dawn کسل‌کننده و خسته‌کننده است. با توجه به اینکه سازندگان بازی تا پیش از عرضه این اثر تجربه خاصی در ژانر Open World نداشته و تنها روی شوترهای اول شخص کار کرده بودند، طبیعی است که بخش عمده‌ای از فرایند تولید را به صورت آزمون و خطا انجام داده و نهایتا متوجه شده‌اند که بزرگی بیش از حد دنیای Horizon Zero Dawn باعث شده که گیمرها احساس خستگی کنند.

در نهایت دنیای طراحی شده کوچک شده و هرچند از این نظر نسبت به رقبای خود عقب افتاده اما نهایتا باعث شده کیفیت اثر نهایی نسبت به گذشته افزایش یافته و با بازی بهتری روبرو باشیم.

محمد طالبیان

محمد طالبیان

1 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

19 + 18 =

  • نمیدونم شاید برای من اینجوری بود که تو هیچ جای از بازی امنیت نداشتم هر جا که میرفتم یه جک و جونوری میفتاد دنبالم در کل اسایش نداشتم همیشه در حال فرار بودم یه مشکل دیگه ای هم که داشت از اون همه لوازمی که بعد از کشتن رباتها بدست میومد کار خاصی نمیشد انجام بدی خیلی زود تکرای شد ارزش دوبار بازی کردن رو نداره اسکایریم خیلی بهتره