تنها چند روز به عرضه Middle-earth Shadow of War باقی مانده است، ادامهای مستقیم برای اثری موفق که گیمرهای زیادی منتظر آن هستند.
نسخه اول بازی به صورت میان نسلی عرضه شده بود و نتوانست به خوبی از سختافزار کنسولهای نسل جدید بهره ببرد. در صحبت با Hollywood Reporter یکی از اعضای این استودیو Michael De Plater قول داد که سیستم Nemesis، قابلیتهای مالتیپلیر و … در بازی بسیار بزرگتر از نسخه اول باشند. به نظر میرسد که در همین راستا دنیای ساخته شده برای این بازی نیز سه برابر از Shadow of Mordor بزگرتر است!
در ادامه این مصاحبه Plater گفت:« بله در سه سال گذشته کار ما این بود که تمام نقاط قوت نسخه اول را بسیار بهتر و بزرگتر در Shadow of War پیادهسازی کنیم. ما وقت بسیار زیادی را برای طراحی این بازی به بهترین شکل ممکن صرف کردیم، تا شخصیتهای منفی بسیار واقعی به نظر برسند.»
نظری ارسال کنید