اخبار بازی

دوشنبه منتظر معرفی بازی‌های جدید PS4 باشید

دوشنبه منتظر معرفی بازی‌های جدید PS4 باشید

وی جی مگ: از دوشنبه هفته جاری کمپانی سونی هم به مانند مایکروسافت و نینتندو مجموعه برنامه‌ای به منظور انتشار اطلاعاتی پیرمون بازی‌های در حال ساخت خود ارائه می‌کند. علاوه‌بر انتشار جزئیاتی در خصوص بازی‌های آینده می‌توان منتظر معرفی بازی‌های جدید PS4 در این هفته بود.

به گزارش وی جی مگ، امروز صبح کمپانی سونی از برنامه State of Play رونمایی کرد. برنامه‌ای ویدئویی ادامه‌دار که طی آن جزئیاتی جدید از محصولات PlayStation به اشتراک گذاشته می‌شود. این برنامه درست به مانند Direct کمپانی نینتندو و یا Inside Xbox مایکروسافت بوده و راه جدیدی به شمار می‌رود که طی آن سونی می‌تواند در رابطه با آثار جدید و در دست ساختش با مخاطبین و مصرف‌کنندگان صحبت کند. اولین اپیزود این برنامه در روز دوشنبه برابر 25 مارچ منتشر می‌شود.

به گفته PlayStation Blog در اولین اپیزود State of Play می‌توان منتظر معرفی بازی‌های جدید PS4 و PS VR بود. تریلرهای جدید و نمایش گیم‌پلی‌های جدید نیز دیگر محتویات این برنامه خواهند بود. با توجه به این که هفته آینده بازی MLB The Show 19 و ماه آینده عنوان Days Gone عرضه می‌شوند احتمالا شاهد نمایش‌هایی از این عناوین خواهیم بود. به‌علاوه امیدواریم سرانجام اطلاعات رسمی درباره تاریخ انتشار عناوین انحصاری شدیدا مورد انتظار این کمپانی یعنی Death Stranding، The Last of Us Part 2 و Ghost of Tsushima به اشتراک گذاشته شود.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

15 + 17 =