اخبار بازی

دومین امتیاز پایین این نسل کاربرهای Metacritic به Star Wars Battlefront 2 رسید

طی هفته‌های گذشته اکثر بحث‌های اینترنتی دنیای بازی‌های ویدئویی به Star Wars Battlefront 2 منتهی می‌شود. بازی که با استفاده از سیستم پرداخت درون برنامه‌ای واکنش منفی گیمرها را به همراه داشت و حواشی بسیاری را به وجود آورد. از رکوردشکنی در ردیت برای منفی‌ترین نظر تاریخ تا اظهار نظر سیاست‌گذاران درباره موضوع قمار در این بازی مسائلی را شکل داده‌اند که در نهایت نشان از نارضایتی مخاطب‌ها دارد.

با توجه به این مسائل بعید نبود که گیمرها در وبسایت Metacritic نیز به این مسئله واکنش نشان دهند و همین موضوع نیز اتفاق افتاده است. با بررسی متاکریتیک متوجه می‌شوید که نسخه Xbox One و PS4 ساخته EA به ترتیب با دریافت امتیاز 0.6 و 0.9 از 10 توسط کاربرها تبدیل به دومین بازی شده‌اند که کمترین امتیاز را از سوی کاربرها به دست آورده.

جالب است که Ghostbusters با تمام خراب‌کارهای Star Wars Battlefront 2 همچنان بدترین بازی هر دو پلتفرم مایکروسافت و سونی از دید کاربرها در نسل فعلی کنسول‌های خانگی است. در نهایت باید به این مسئله اشاره کرد که فروش هفته اول قسمت جدید Star Wars نسبت به نسخه پیشین مجموعه 60 درصد کاهش داشته.

منبع

محمد طالبیان

محمد طالبیان

1 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

5 × پنج =