اخبار بازی

دومین محتوای قابل دانلود رایگان Titanfall 2 معرفی شد

دومین محتوای قابل دانلود رایگان Titanfall 2 معرفی شد 1

امروز طی یک پست در بلاگ استودیوی Respawn Entertainment دومین محتوای قابل دانلود بازی Titanfall 2 معرفی شد. این بسته شامل مود‌ جدیدی به اسم Live Fire، سه نقشه جدید و برخی ویژگی‌های دیگر خواهد بود.

مود جدید Live Fire به صورت 6v6 بازی می شود و گیمر‌ها حق استفاده از Titan خود را نخواهند داشت. این بازی راند به راند انجام خواهد شد و هیچ‌کدام از گیمر‌ها بعد از مرگ به بازی بر نمی‌گردند. در Live Fire شما 1 دقیقه وقت دارید تا تیم مقابل را نابود کنید و امتیاز آن را راند را به خود اختصاص دهید. همچنین در این مود پرچمی وجود دارد که می‌تواند توسط هر یک از دو تیم تصاحب شود اگر هیچ کدام از تیم‌ها موفق به نابودی تیم مقابل نشوند، تیمی که در پایان زمان راند مالکیت پرچم را در اختیار داشته باشد برنده آن راند خواهد بود.

استودیوی Respawn همچنین نقشه‌هایی را معرفی کرد که مخصوص بازی Live Fire طراحی شده‌اند. این نقشه‌ها به صورتی طراحی شده‌اند که بنا به هدف این مود، بازی سریع و نزدیک را به گیمر القا کنند. طراحان اشاره کردند که این محتوای قابل دانلود “به زودی” منتشر خواهد شد و همانند گذشته این بسته نیز به صورت رایگان عرضه می‌شود. همچنین طراحان Titanfall 2 اشاره کردند در حال کار کردن روی بروزرسانی بزرگی هستند که رابط کاربری قسمت مالتی‌پلیر را بهبود می‌بخشد. آنها همچنین اشاره کردند که بازخورد کاربران برای این استودیو بسیار مهم است و Respawn با انتقاد گیمرها نسبت به رابط کاربری بازی در قسمت انتخاب نوع بازی و سرور‌ها موافق است. Respawn همچنین اشاره کرد بروزرسانی مربوط به رابط کاربری احتمالا برای کنسول‌ها کمی زودتر از PC عرضه خواهد شد.

منبع

جواد محسنی

جواد محسنی

دبیر بخش خبر وبسایت VGMAG

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

4 × 1 =