اخبار بازی

دو اسلحه جدید به PUBG اضافه شد

دو اسلحه جدید به PUBG اضافه شدند

شب گذشته در حساب رسمی توییتر بازی PlayerUnknown’s Battlegrounds اعلام شد که دو اسلحه جدید به اسم‌های DP-28 و AUG A3 در سرورهای تست بازی اضافه خواهند شد. اسلحه DP-28 را در تمامی محیط جزیره Erangel می‌توان پیدا کرد. درحالی که AUG A3 مخصوص پکیج‌های سلامتی است.

طبق گفته سازندگان بازی، DP-28 یک اسلحه سبک با 47 گلوله بوده و از بزرگ‌نمایی 4 برابر و نشانگر دید قرمز پشتیبانی می‌کند. اسلحه دوم یعنی AUG A3، یک اسلحه شکاری با گلوله‌های 5.56 میلی‌متری بوده و مخصوص بسته‌های منابع و سلامتی است.

عنوان PUBG از تاریخ 23 مارس (3 فروردین) به صورت نسخه Early Access در استیم دردسترس است و قرار است در تاریخ 12 دسامبر (21 آذر) برای کنسول XBOX ONE نیز عرضه شود.

منبع

فرداد معبودی

فرداد معبودی

2 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

دوازده + شانزده =

  • سلام
    ممنون بابت پادکست ها و اخبار به روز
    اما واقعا شان سایت شما در این حد نیست که واسه یک بازی early access بیاید خبر بزنید که دو تا اسلحه اضافه کرده.
    همینطور که شما هم می دونید بازی تو این فاز خیلی موارد بهش اضافه و خیلی هم حذف میشه گس فکر نکنم ضروری باشه که در مورد همه ی این موارد بحث و خبری گذاشته بشه.
    در کل چون اولویت من در زمینه اخبار بازی سایت شماست امیدوارم ریتم خبرهای پربار و گاها سورپرایز کننده رو حفظ کنید .
    و بالاتر از همه پادکست رو هم همینطور با قدرت ادامه بدید.

    • اصولا خبری از نظر ما پنهان نمیمونه و تمام اخبار مهم یا غیرمهم و کار میکنیم اما در مورد PUBG این توضیح بدم که هرچند Early Access هست اما میشه گفت یکی از پرمخاطب‌ترین بازی‌های حال حاضر و البته یکی از پرحاشیه‌ترین‌هاست در نتیجه باید به اخبارش هم بپردازیم