اخبار بازی

دو بازی جدید برای هدست واقعیت مجازی HTC Vive معرفی شد

دو بازی جدید برای هدست واقعیت مجازی HTC Vive معرفی شد

درست هنگام فرارسیدن زمان تعطیلات آخرسال، شرکت HTC دو بازی فرست‌پارتی برای دستگاه واقعیت مجازی خود HTC Vive معرفی کرد.

طبق انتشار بیانیه‌ای، درحال حاضر دو استدیو 2Bears Studio و Fantahorn Studios مشغول ساخت عناونی با تمرکز روی بخش چندنفره برای HTC Vive هستند و انتظار می‌رود هردو آن‌ها امسال عرضه شوند. هم‌اکنون 2Bears Studio رو بازی پازلی با الهام از قوانین فیزیک کار می‌کند که Super Puzzle Galaxy نام دارد درحالی که Fantahorn Studios مشغول ساخت بازی شوتری از جنگ جهانی دوم تحت نام Front Defense: Heroes است.

Super Puzzle Galaxy پلیرها را به یک سیاره ناشناخته می‌برد و در آن، پلیرها می‌توانند با دستکاری اشیا موجود، پازل‌های فیزیکی محور بازی را حل کنند، راه‌های جدیدی را در بازی تشکیل دهند و مهارت‌های تازه‌ای را در بازی به دست آورند. بازی در هنگام عرضه شامل leaderboards و  48 پازل از پیش تعیین شده بوده و قرار است پازل‌های بیشتر بعد از عرضه بازی برای آن منتشر شود. همچنین پلیرها می‌توانند در بازی پازل‌های منحصر به فرد خود را بسازند و آن را با بقیه به اشتراک بگذارند.

Front Defense: Heroes یک بازی چندنفره شوتر 5 به 5 است. فارغ از این موضوع که در چه تیمی قرار داشته باشید، پلیرها به موارد مختلفی از جمله نقشه‌ها، اسلحه‌ها و مادهای بازی متفاوتی از جمله Capture the Flag و Team Deathmatch دسترسی خواهند داشت. به علاوه Fantahorn Studios اعلام کرده که این اولین بازی خواهد بود که سیستم منحصر به فرد جابه‌جایی با نام V-Move را خواهد داشت.

شرکت HTC به تازگی لیست عناوین شامل تخفیف خود را برای Black Friday اعلام کرده است و باندل هدست واقعیت مجازی آن‌ها، فرصت خوبی برای افرادی که قصد خرید دارند را فراهم می‌آورد.

در حال حاضر هیچ یک از عناوین مذکور تاریخ عرضه مشخصی ندارند اما انتظار می‌رود تا ماه دسامبر از طریق استیم منتشر شوند.

منبع

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

یک + یک =