اخبار بازی

دیگر خبری از حذف محتواهای بازی For Honor نیست

حذف محتواهای بازی For Honor

وی جی مگ: شرکت Ubisoft که در بازی For Honor محتواهای بازی را حذف می‌کرد بعد از گوش دادن به حرف طرفداران، تجدید نظر کرد و تصمیم گرفت که دیگر این کار انجام نشود.

به گزارش وی جی مگ،  تیم سازنده بازی حراج تابستانه را شروع کرده بود که در آن 146 آیتم تخفیف خورده بودند. این آیتم‌ها برای همیشه از بین نمی‌روند و طبق گفته Ubisoft این آیتم‌ها برمی‌گردند. در حراج تابستانه Ubisoft نوشته شده بود که «اما دلایل بیشتری برای انجام این کار داریم». در دو هفته دیگر، ما این آیتم‌ها را از فروشگاه حذف می‌کنیم و بعد ازمدتی با تخفیف به فروشگاه برمی‌گردنند.

دیگر هیچ آیتمی از دارایی‌های پلیرها حذف نمی‌شود، پس اگر آیتمی را دارید می‌توانید آن‌ها را بدون هیچ مشکلی آن‌ها را نگه دارید. توضیحی در مورد حذف آیتم‌ها داده شده بود که این کار به خاطر این است که منوهای بازی سردرگمی به وجود نیاورند. مهم نیست که سازندگان چه نظری دارند، پلیرها هیچ کدام از این کار خوششان نیامد و به سرعت از این کار شکایت کردند. درست یک روز بعد از اولین اطلاعیه، Ubisoft پستی منتشر کرد و در آن نوشته شده بود که آن‌ها برای حذف آیتم‌ها تجدید نظر کردند و از این به بعد آیتم‌های داخل بازی حذف نمی‌شوند.

«در پی اطلاعیه تخفیفات تابستانی و آپدیتی برای محتواهای بازی، می‌خواهیم از شما تشکر کنیم و یک آپدیت منتشر کنیم» با توجه به بازخوردهای شما، ما می‌خواهیم نقشه‌های خود را دوباره ارزیابی کنیم. ما تصمیم گرفتیم تا محتواهای داخل بازی بمانند و حراج تابستانی تا 19 جولای ادامه دارد. توضیح دیگر نیز برای حذف آیتم‌ها داده شده بود که می‌خواستند آیتم‌هایی که بیشتر از 9 ماه مانده بودند حذف شوند تا آیتم‌های دیگر جایگزین آن‌ها شود. یکی دیگر از مشکلات بازی Execution ها بودند که در گیم‌پلی بازی تاثیرگذارند.

«عنصر دیگری که در بازی نادیده گرفته شد بود وضعیت Executionها بود، آن‌ها جزئی از بازی هستند. از شما تشکر می‌کنیم که به این مورد اشاره کردید چرا که واقعا ناعادلانه بود و هر سناریو بر اساس بازخورد شما تغییر می‌کند» حراج تابستانی بازی For Honor هنوز ادامه دارد و تمام آیتم‌ها باقی خواهند ماند. For Honor یک بازی اکشن مبارزه‌ای Hack & Slash است که به صورت آنلاین قابل بازی است و برای پلتفرم‌های PC، PS4 و Xbox one عرضه شده است.

امیر تقی زاده

امیر تقی زاده

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

پنج × 4 =