اخبار بازی

رئیس بخش Xbox در مورد Scorpio سخن می‌گوید

رئیس بخش Xbox در مورد Scorpio سخن می‌گوید 1

به نظر می‌رسد که این روز‌ها اسپنسر سخت در توئیتر مشغول به پاسخ‌گویی به دوست‌داران کنسول Xbox One است. رئیس بخش Xbox در مایکروسافت، فیل اسپنسر طی پست‌هایی در توئیتر صحبت‌های جالبی در مورد کنسول جدید آنها یعنی Scorpio انجام داده است.

فیل اسپنسر در صحبت‌های خود اشاره کرد که از هیجان گیمر‌ها برای نمایش Scorpio مطلع است ولی او هنوز مطمئن نیست که این کنسول قبل از نمایشگاه E3 به نمایش در بیاید. او همچنین در ادامه صحبت‌هایش گفت:« استودیو‌های زیر مجموعه مایکروسافت به سختی مشغول کار هستند، همه آنها به پیشرفت خوبی دست پیدا کردند و همچنین تیم سخت‌افزاری نیز کار خود را به خوبی انجام می‌دهد.»

وقتی از اسپنسر سوال شد که آیا مایکروسافت چیز جدیدی در E3 معرفی خواهد کرد پاسخ داد:« من درک می‌کنم که همه دوست دارند چیز‌های جدید در E3 مشاهده کنند.» همچنین با توجه به موج منفی موجود بنا به کنسل شدن بازی Scalebound، اسپنسر که در چند روز اخیر حضور پررنگی در توئیتر دارد توضیح داد:« آماده بودن برای پاسخگویی وقتی که همه چیز عالی پیش می‌رود چندان سخت نیست، مهم این است که حتی وقتی اوضاع چندان رو به راه نیست هم پاسخ‌گوی همه باشید.»

منبع

برچسب‌هاe3 microsoft Scalebound xbox one
جواد محسنی

جواد محسنی

دبیر بخش خبر وبسایت VGMAG

5 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

14 − پنج =

  • دقیقا.من خیلی اسپنسر رو دوس دارم.به اسکورپیو هم خیلی اعتقاد داشتم ولی با این انحصاری ها واقعا میخواد چیکار کنه؟قدرت مهمه اما همه چیز نیست

    • والا من هم علاقه دارم بهش و در مجموع مایکروسافت رو بیشتر قبول دارم. ولی بنظرم کلا سیاست های گیمشون مشکل داره. باید کنسول رو کلا بیخیال بشن بچسبن به ویندوز ۱۰ که خیلی موفق بوده. ولی اونجا هم باید استورشون رو درست کنن چون یک رقیبی مثل استیم دارن که همش به هر بهانه ای تخفیف میده. ولی مایکروسافت با وجود گذشت زمان خیلی زیادی از ارایه بازی حاضر نیست قیمت رو کاهش بده تا فروشش بره بالا.

  • صحبتش راجع به پاسخگویی در زمان بروز مشکل درسته ولی ایشون که پاسخی نمیده فقط وعده سال ۲۰۱۷ رو میده که اون هم با توجه به لاین آپی که دارند چیز قابل ملاحظه‌ای نداره بجز sea of thieves البته اگر اون هم یک بلایی سرش نیاد

    • به نظر منم پاسخگویی نمیکنه فقط داره اعتماد به نفس رو حفظ میکنه وگرنه لاین آپشون در مقابل سونی حرف چندانی نداره… مایکروسافت بازی مثل هیلو داره بعد کل امیدش شده به یه بازی متوسط مثل Crackdown هست؟ امسال بهترین موقع واسه عرضه هیلو جدید با اسکورپیو بود تا قدرت کنسول جدیدشون را به رخ بکشن

    • ایده خیلی خوبی بود اگر عملی میکردن و اسکورپیو رو با بازیهای محبوبشون مثل هیلو ارایه میدادن. حدود ۱۰-۱۵ ساعت دیگه نینتندو سوییچ بطور رسمی معرفی میشه و حتما ارایه کنسول همزمان با زلدا هست. من مطمئنم خیلی روی فروشش تاثیر داره. امیدوارم مایکروسافت هم یاد بگیره از عناوین AAA به نحو احسنت استفاده کنه.