اخبار بازی

رئیس Valve در مورد Half-Life سخن گفت

رئیس Valve در مورد Half-Life سخن گفت 1

امروز Gabe Newell سازنده سری Half-Life و رئیس شرکت Valve در برنامه Reddit AMA (هر چیزی می‌خواهید بپرسید) شرکت کرد و به سوالات مطرح شده مثل همیشه با شوخ طبعی پاسخ داد.

امروز ذر این برنامه Gabe Newell اشاره کرد که Valve در حال ساخت بازی‌های جدید است. او بسیار زود با سوال “آیا Half-Life 3 ساخته خواهد شد” روبرو گشت و با شوخی پاسخ داد که:« از شماره 3 استفاده نکنید.» او تایید کرد Valve هنوز به ساخت بازی‌های تکنفره نیز ادامه می‌دهد.

در ادامه از Newell سوال شد که آیا احتمال ساخت یک بازی جدید در دنیای Half-Life یا Portal وجود دارد؟ Newell به صورتی مثبت به این سوال پاسخ داد. گرچه این تاییدیه برای ساخت Half-Life 3 نیست اما به نظر می‌رسد که هنوز امید برای ساخت این بازی وجود دارد.

در این برنامه مانند همیشه Newell در مورد Half-Life بسیار مبهم صحبت می‌کرد. وقتی از او پرسیدند که یک منبع ناشناس تایید کرد که Half-Life 3 اصلا وجود خارجی ندارد به شوخی پاسخ داد:« من خودم به شخصه همیشه حرف‌های منابع ناشناس و غیر معتبر را باور می‌کنم.»

در ادامه سوالات زیادی در مورد پروژه‌های جدید Valve مطرح شد که Newell پاسخ چندان واضحی در مورد هیچ‌کدام از آنها نداد اما مشخص شد که Valve موتور Source 2 را به عنوان موتور اصلی بازی‌های آینده‌اش در نظر گرفته است. آنها به تازگی Dota 2 را به این موتور انتقال داده‌اند. Newell در این مورد گفت:« ما دوست داریم که تمام بازی‌های مربوط به استودیو‌های ما توسط یک موتور ساخته شوند.» همچنین در این برنامه در مورد آینده سری Left 4 Dead سوال شد که Newell پاسخ داد:« دنیای Left 4 Dead بهترین مکان برای روایت داستان‌های مختلف است.» او اشاره ای به ساخت نسخه جدیدی از بازی نکرد.

این گفتگو با سوالات مختلف پیگیری شد تا جایی که برخی از گیمر‌ها سوالی بسیار عجیب از Newell پرسیدند و در نهایت با پاسخی عجیب‌تر نیز روبرو شدند. آنها پرسیدند که Newell بین بازی‌های Half-Life و Portal کدام را ترجیح می‌دهد. Newell در کمال ناباوری گفت:« من Portal را ترجیح می‌دهدم. مشکل من با Half-Life این است که بیشتر تصمیم‌گیری‌های این بازی بر عهده من بوده است. نگاه کردن به این تصمیمات برای من بسیار سخت است چون چیزی جز پشیمانی برای من ندارند. برای من طرفداری از بازی که در ساخت آن حضور نداشتم بسیار راحت‌تر است. برای هر چیزی که در Half-Life حضور دارد من باید یک ویژگی دیگر را فدا می کردم و این تصمیمات چیزی جز پشیمانی برای من ندارند.» او در ادامه گفت:« به نظر من بهترین بازی تکنفره ما Portal 2 بود و بهترین بازی مالتی‌پلیر هم بدون شک Dota 2 است.»

منبع

جواد محسنی

جواد محسنی

دبیر بخش خبر وبسایت VGMAG

1 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

چهار × پنج =