اخبار بازی

راز نوارهای زرد رنگ بازی Death Stranding چیست ؟

راز نوارهای زرد رنگ بازی Death Stranding چیست ؟

وی جی مگ: هیدئو کوجیکا در خصوص نوارهای زرد رنگ بازی Death Stranding توضیحاتی ارائه کرد. علیرغم اینکه عنوان نام‌برده تاکنون چندین نمایش از آن منتشر شده اما هم‌چنان نیز مشخص نیست بازی دقیقا قرار است چه چیزی باشد. البته با توجه به قسمت‌های اندکی که از گیم‌پلی بازی در آخرین نمایش آن نشان داد شد مشخص شد عناصر حمل و نقل و جابجایی در این اثر مورد انتظار وجود خواهد داشت.

به گزارش وی جی مگ، اکنون نیز کوجیما درمورد نوارهای زرد رنگ بازی Death Stranding جزئیاتی به اشتراک گذاشته. موردی که تاکنون نیز بخشی از بازاریابی بازی در دست ساخت Kojima Productions را به خود اختصاص داده است. براساس توییت منتشر شده توسط خالق سری Metal Gear، این نوار عنصر مهمی در بازی شمار رفته و ارتباط مستقیمی با موارد حمل و نقلی دارد که شخصیت اصلی بازی یعنی سم با بازی نورمن ریداس انجام می‌دهد. این نوار که “Damage Censor Tape” نامیده می‌شود موردی است که پلیرها به وسیله آن می‌توانند میزان سلامتی پکیج خود را اندازه‌گیری نمایند. سنسوری در نوارها وجود دارد که در صورت صدمه رسیدن به بسته‌ها رنگ آن تغییر می‌کند.

عنوان Death Stranding که برای اولین بار در E3 2016 معرفی شد هم‌اکنون برای کنسول PS4 در دست ساخت بوده و برخلاف زمان معرفی بازی، دیگر اسمی از PC به عنوان پلتفرم مقصد بازی شنیده نمی‌شود.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

1 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

یک × 4 =