اخبار بازی

رتبه سومین بازی پرفروش تاریخ Steam به PUBG رسید

رتبه سومین بازی پرفروش تاریخ Steam به PUBG رسید

وی جی مگ: به نظر می‌رسد که رتبه سومین بازی پرفروش تاریخ Steam به PUBG رسیده است. اثری که هنوز یک سال کامل از عرضه آن نمی‌گذرد اما توانسته به فروش فوق‌العاده‌ای دست پیدا کند.

به گزارش وی جی مگ، البته در این مدت یک ساله این بازی با مشکلات فراوان به خصوص افراد متقلب و رقیب‌ سرسختی مثل Fortnite Battle Royale روبرو شده بود اما به نظر می‌رسد که این مشکلات برای آهسته کردن روند پیشرفت این اثر کافی نبوده است. بر اساس اطلاعات ارائه شده توسط Gabe Newell رئیس شرکت Valve به نظر می‌رسد که رتبه سومین بازی پرفروش تاریخ Steam به PUBG رسیده است.

Newell اشاره کرد که موفقیت PUBG در این حد مورد انتظار هیچکس نبوده است. این بازی در حالی به چنین موفقیتی رسیده که سال گذشته تقریبا یک IP ناشناخته بوده است. Newell به موفقیت PUBG در چین اشاراتی داشت و گفت که بازار چین می‌تواند پتانسیل بسیار خوبی برای تیم‌هایی داشته باشد که قصد ساخت اثری مالتی‌پلیر برای پلتفرم PC دارند.

PUBG همچنان بین گیمر‌ها بسیار محبوب است و در طی 24 ساعت گذشته تعداد مخاطب‌های همزمان آن به چیزی حدود 2.5 میلیون نفر رسیده است. البته Fortnite که رقیب اصلی آنها محسوب می‌شود در بسیاری از روز‌ها به راحتی به میزان 3 میلیون گیمر همزمان می‌رسد که البته روی پلتفرم‌های بیشتری در دسترس است.

منبع: Valve

جواد محسنی

جواد محسنی

دبیر بخش خبر وبسایت VGMAG

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

پنج + پنج =