اخبار بازی

رسوایی اخلاقی اینبار در استودیو سازنده بازی Battletech

رسوایی اخلاقی اینبار در استودیو سازنده بازی Battletech

وی جی مگ: به دنبال اتهامات مربوط به چندین سورفتار جنسی، آقای تایلر کارپنتر از  استودیو سازنده بازی Battletech یعنی Harebrained Schemes به صورت رسمی استعفا داد. کارپنتر شخصا اعتراف کرده که تمامی موارد ذکر شده حقیقت داشته و در مصاحبه با سایت Waypoint اظهار کرد که می‌داند چرا دیگر کسی توجیحات بی‌فایده وی را تحمل نمی‌کند.

به گزارش وی جی مگ، این شخص در مصاحبه خود چنین گفت «حرف‌های من توسط Harebrained Schemes دیگر شنیده و تحمل نمی‌شود. در واقع افراد حاضر در این استودیو از اتفاقاتی که افتاده به هیچ وجه خبر نداشتند. به همین دلیل و به خاطر قربانیان تصمیم گرفتم بلافاصله از محل کاری خود استعفا دهم. دیگر نیازی به تحقیق وجود ندارد زیرا همه موارد صحت دارند.»

اتهامات مطرح شده علیه تایلر کارپنتر طیف وسیعی از مشکلات را شامل می‌شوند. نویسنده Guild Wars 2 خانم Elan Stimmed اضافه کرده که او سال‌ها با ترس در کنار کارپنتر زندگی کرده و هم‌چنین Jessica Price از تیم داستانی ArenaNet نیز کارپنتر را یک متجاوز سواستفاده‌کننده توصیف کرد.

در همین رابطه استودیو سازنده بازی Battletech با انتشار بیانیه زیر توضیح داد «استودیو Harebrained Schemes باید به مشکلات اخیر پیش‌آمده واکنش نشان می‌داد که یکی از کارمندان سابق‌مان را متهم به سورفتار جنسی می‌کرد. اکنون تمام تمرکز ما روی حل این موضوع قرار داشته و شخص متهم نیز پس از انجام تحقیقات استودیو را ترک کرده است. اقدامات لازم مرتبط نیز سریعا انجام خواهند گرفت. ما به ایجاد فضای کاری سالم و ایمن برای تمامی کارمندان خود متعهد هستیم و همیشه به سرعت اقداماتی را در نظر خواهیم گرفت تا محیط کاری سالم، مثبت، محترم و دارای تعامل و همکاری باشد.»

Comicbook

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

13 + 15 =