اخبار بازی

رضایت ناشر بازی Anthem از واکنش مخاطب‌ها

رضایت ناشر بازی Anthem از واکنش مخاطب‌ها

وی جی مگ: شرکت EA در حین ارائه گزارش مالی خود برای سرمایه‌گذاران از عنوان در دست ساخت استودیو Bioware سخن گفت و اظهار کرد بازخوردهای کلی گرفته شده رضایت ناشر بازی Anthem را به دنبال داشته است.

به گزارش وی جی مگ، اندرو ویلسون مدیر اجرای EA در این باره گفت «ما از هیجان به وجود آمده پیرامون Anthem خشنود و راضی هستیم. بازی کاملا جدید در دست ساخت ما که قرار است در فوریه سال آینده انتشار یابد. دمو EA Play مربوط به Anthem از ابتدا تا انتها به صورت کامل آماده بوده و همواره ما علاقه و انتظار بیشتری را از جانب طرفداران در رابطه با بازی دریافت می‌کنیم.»

«استودیو Bioware نوآوری و عمق کم‌نظیری را در دنیای اشتراکی بازی Anthem جای داده است. ما طی ماه‌های آینده جزئیات بیشتری را در رابطه با فرصتی که پیش از انتشار رسمی بازی برای تجربه آن در اختیار گیمرها قرار خواهد گرفت به اشتراک می‌گذاریم.»

نکته به دست آمده از صحبت‌های اندرو ویلسون انتشار یک دمو برای بازی قبل از انتشار آن است که قبل از انتشار Anthem، فرصت خوبی را برای گیمرها برای تجربه بازی فراهم می‌کند. Anthem برای سه پلتفرم XBOX ONE، PS4 و PC در حال توسعه بوده و در تاریخ 22 فوریه 2019 (3 اسفند 97) عرضه می‌شود.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

1 × پنج =