اخبار بازی

رضایت کارگردان بازی Rage 2 از لو رفتن این اثر پیش از E3

رضایت کارگردان بازی Rage 2

وی جی مگ: نام یکی از بازی‌های Bethesda قبل از شروع کنفرانس در E3 2018  لو رفته بود که قرار بود در حین کنفرانس به نمایش درآید تا طرفداران را سورپرایز کند. همان‌طور که می‌دانید این بازی، Rage 2 است. اما به نظر می‌رسد که این اتفاق باعث ناراحتی تیم سازنده نشده است.

به گزارش وی جی مگ، در مصاحبه‌ای که کارگردان بازی یعنی Tim Willits با سایت GameIndustry داشت گفت که همه چیز بعد از لیک شدن خبر این بازی بسیار بهتر از چیزی که فکر می‌کردیم پیش رفت. او گفت دلیل این خوشحالی این است که دیگر نگران این نبودیم که طرفداران فکر کنند این بازی می‌خواهد با بازی Fallout 76  رقابت کند.

Willits گفت به همین علت است که من این بازی را یک بازی بعد از آخرالزمان می‌دانم. این بازی را متفاوت ساخته‌ایم که داستان و محیط‌های آن متنوع است. ویژگی‌های نسخه قبلی بازی Rage در این بازی نیز وجود دارد. 50 نوع رنگ قهوه‌ای که در بازی قبل وجود داشت به این بازی نیز منتقل شده است و سعی کردیم از بازی Mad Max نیز الهام بگیریم. پس می‌فهمید که ما واقعا به رنگ‌ها، ظرافت شخصیت‌ها و داستان بازی اهمیت می‌دهیم و بازاریابی این بازی نیز برای ما مهم است. باید در صدر جدول باشید وگرنه در کف آن هستید.

حال سوالی در مورد بازی Rage 2 به وجود می‌آید. چرا حالا؟ چرا به نظر می‌رسد که یک فضای بعد از آخرالزمان همه جا دیده می‌شود؟

کارگردان بازی گفت که دلیل اینکه ما این این فضا را انتخاب کردیم این است که مردم می‌توانند به راحتی این فضا را درک یا تصور کنند که در آینده قرار دارد پس ما چیزهای علمی تخیلی نیز می‌توانیم داشته باشیم چونکه از فضاهای علمی تخیلی خوشمان می‌آید. پس ما می‌توانیم سلاح‌ها و موجودات تخیلی را وارد بازی کنیم، به نوعی که برای مردم قابل قبول باشد که آینده ما می‌تواند اینگونه باشد.

ما می‌توانیم تجربه‌های علمی‌ تخیلی فانتزی را به وجود آوریم که ممکن است مردم نتوانند ارتباط مستقیمی با دنیای ما پیدا کنند ولی می‌توانند ارتباط بهتری با این بازی داشته باشند تا یک بازی بسیار فانتزی که در آن بیگانه‌ها حضور دارند. ما نیازی نداریم تا ساختمان‌ها، مردم و جاده‌ها را برای مردم توضیح دهیم چرا که همه مردم با این‌ها آشنا هستند و همه این‌ها را درک می‌کنند پس فقط باید راهی سفری در بازی Rage 2 با ما شوند.

بازی Rage 2 در جوئن سال بعد برای پلتفرم‌های PC، PS4 و Xbox one منتشر می‌شود.

امیر تقی زاده

امیر تقی زاده

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

1 × پنج =