اخبار بازی

رضایت Bethesda از عملکرد Nintendo Switch

وی جی مگ: یکی از کمپانی‌هایی که از همان ابتدای معرفی Nintendo Switch شروع به پشتیبانی از آن کرد، Bethesda بود. آنها سال گذشته Skyrim را برای این کنسول منتشر کردند که در نهایت تبدیل به پرفروش‌ترین بازی سال گذشته Nintendo Switch‌ شد. اکنون پیت هاینز خبر از رضایت Bethesda از عملکرد Nintendo Switch داده. این کمپانی حتی دیگر ساخته‌های خود یعنی Doom و Wolfenstein 2 را نیز برای کنسول هیبرید نینتندو معرفی کرده.

به گزارش وی جی مگ، در مصاحبه‌ای با GameReactor پیت هاینز به عنوان یکی از مدیران ارشد Bethesda توضیح داده که آنها از همان ابتدای کار پشتیبانی خود از Nintendo Switch را شروع کرده و در حال حاضر از عملکرد این پلتفرم در بازار راضی هستند. هاینز صحبتی از آمار دقیق فروش نکرده اما به این نکته اشاره داشته که اگر از شرایط راضی نبودند مطمئنا توسعه Doom و Wolfenstein 2 را برای پلتفرم نینتندو در برنامه کار قرار نمی‌دادند.

از سوی دیگر به نظر می‌رسد که نینتندو نیز از حضور پررنگ Bethesda رضایت کامل دارد. پیش از این Bethesda آخرین‌بار Star Trek Tactical Assault را برای Nintendo DS منتشر کرده بود و بعد از آن به کلی پلتفرم‌های نینتندو را در برنامه کاری خود نداشت. حالا باید دید که عملکرد Bethesda در نهایت باعث می‌شود که دیگر توسعه‌دهندگان بزرگ هم به سمت پورت کردن بازی‌های بزرگ خود برای Nintendo Switch گرایش پیدا می‌کنند یا خیر.

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

4 × یک =