اخبار بازی

رقم دقیق فروش Call of Duty WW2 مشخص شد

رقم دقیق فروش Call of Duty WW2 مشخص شد

از زمان معرفی Call of Duty: WWII، همه برای بازگشت این سری به ریشه‌های جنگ جهانی دوم بسیار هیجان زده هستند. سه روز از عرضه بازی در بازار جهانی می‌گذرد و به نظر می‌رسد این شور و علاقه برای خرید بازی پابرجاست. چراکه ناشر بازی شرکت Activision رقمی فروشی را برای بازی منتشر کرده است.

در سه روز ابتدایی عرضه، این بازی از مرز فروش 500 میلیون دلار عبور کرده است. به علاوه فروش دیجیتالی نسخه PS4 بازی، رکورد بالاترین فروش عناوین این کنسول در روز نخست را به اسم خود ثبت کرده است. به طور کلی نیز مشخص شده فروش این بازی در بازه زمانی مشابه دوبرابر عنوان Call of Duty: Infinite Warfare بوده است.

مدیر شرکت Activision آقای Eric Hirshberg می‌گوید که «عنوان Call of Duty: WWII این فرنچایز را به ریشه های خود برگردانده و نتایج آن نیز باورنکردنی هستند. دو برابر میزان فروش در هفته نخست نسبت به سال گذشته و رکورد بیشترین تعداد دانلود در روز ابتدایی در کنسول PS4، باعث شده فروش 500 میلیون دلاری بازی در هفته ابتدایی نه تنها از فروش فیلم سینمایی Thor: Ragnarok‘s بالاتر باشد، بلکه این میزان از مجموع فروش دو فیلم Thor و Wonder Woman هم بالاتر است. ما نیز با عرضه محتویات جدید و بهبودهای مداوم به پشتبیانی مخاطبین خود متعهد خواهیم بود.»

عنوان مذکور از تاریخ 3 نوامبر 2017 (جمعه 12 آبان 96) برای پلتفرم های PS4، XBOX ONE و PC دردسترس است.

منبع

فرداد معبودی

فرداد معبودی

1 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

چهار × 5 =