اخبار بازی

روایتی تازه از دلایل شکست Anthem

روایتی تازه از دلایل شکست Anthem

وی جی مگ: سیاست کمپانی EA مبنی بر استفاده تمامی توسعه‌دهنده‌های آن از انجین Frostbite بیشتر از آن که برای کمپانی سود و منفعت داشته باشد ضرر به همراه داشته است. به دنبال کنسل شدن پروژه Star Wars که توسط استودیو تعطیل شده Visceral Games توسعه پیدا می‌کرد نوبت به Anthem رسید تا مشکلات انجین مورد استفاده شدیدا روی کیفیت آن تاثیر بگذارد و از دلایل شکست Anthem به شمار برود.

به گزارش وی جی مگ، جیسون شریر نویسنده وبسایت کوتاکو به تازگی مطلبی طولانی در خصوص این بازی منتشر کرده که دبلایل شکست و عدم موفقیت آن را از جوانب مختلفی بررسی می‌کند. یکی از دلایل مهمی که به صورت برجسته خود را نشان می‌دهد استفاده از انجین Frostbite بود که مشکلات فراوانی را برای توسعه‌دهنده بازی یعنی استودیو Bioware به وجود می‌آورد. در ابتدا Anthem به عنوان بازی که قرار است در محیط‌های خود سیستم‌ها و مکانیک‌های فراوانی را در اختیار گیمر قرار دهد کلید خورد. اما انجین بازی از بسیاری از این موارد پشتیبانی نمی‌کرد و تیم سازنده مجبور شد تا از این تصمیمات و ایده‌های خود عقب‌نشینی کند.

«بخشی از مشکل بدین شرج بود که شما باید به اندازه کافی با انجین سر و کله می‌زدید تا بتوانید توانایی آن را به نمایش بگذارید. رسیدن به این امر زمان بسیار طولانی را به خودش اختصاص می‌داد. در بعضی موارد هم به بن‌بست می‌رسیدید. سپس متوجه می‌شدید که اگر تغییراتی را اعمال کنید می‌توانید از بن‌بست بیرون آمده و به نتیجه برسید. اما انجام این تغییرات بسیار زمان‌‌بر بود. »

مشکلات موجود در انجین سبب می‌شد کارهای ساده‌ای مانند برطرف کردن باگ‌ها نیز نیازمند زمان طولانی باشند و همین مسئله سبب نوعی بی‌میلی روانی برای ادامه کار و انجام کاری جاه‌طلبانه شده بود. زیرا حتی انجام کارهای ساده نیز در Frostbite سخت و دشوار بودند.

یکی دیگر از دلایل شکست Anthem این بود که بسیاری از متخصصین انجین و افراد خبره و اصلی تیم Bioware در حال ساخت Anthem روی آن کار نمی‌کردند و کمپانی EA آن‌ها را به تیم سازنده FIFA منتقل کرده بود تا به دنبال تغییر انجین این مجموعه هم به Frostbite در ساخت این بازی کمک کنند. یکی از دیگر افراد استودیو هم افزود «ساخت و توسعه یک بازی هنگامی که شما با ابزارهای انجین خودتا دائم در حال جنگ باشید بسیار سخت خواهد بود.»

فرداد معبودی

فرداد معبودی

1 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

هجده − 17 =

  • حماقت
    ینی ادم خبرای این بازی رو میخونه فقط متوجه عمق حماقت میشه….
    خیلی بیشعورن
    خیلی
    واقعا باید یه جنبشی صورت بگیرهه که با تخم مرغ گندیدهه حمله کنن به ea