اخبار بازی

روایت عضو سابق Visceral از بازی Dead Space 4

روایت عضو سابق Visceral از بازی Dead Space 4

وی جی مگ: متاسفانه به دلیل عملکرد ضعیف نسخه سوم Dead Space و تعطیلی استودیو Visceral Games، تا مدت‌ها نباید منتظر خبری از این فرنچایز محبوب باشیم. اما سازندگان سابق این اثر از ایده‌های پشت بازی Dead Space 4 و پتانسیل آن هنگامی که هنوز استودیو سازنده آن مشغول فعالیت بود سخن می‌گویند.

به گزارش وی جی مگ، آقای بن وانات عضو سابق استودیو Visceral Games که کارگردانی Dead Space را برعهده داشته و سپس به عنوان Creative Director بازی Tomb Raider در استودیو Crystal Dynamics مشغول به کار شده در مصاحبه اخیر خود با وبسایت یوروگیمر توضیحاتی درباره بازی Dead Space 4 و ایده‌های پشت آن ارائه کرد. «ایده Dead Space 4 با تم و زمینه بقا مطرح شد و براساس پایان Dead Space 3 شکل گرفت. پلیر باید در کشتی فضایی به دنبال آذوقه می‌گشت و در عین حال به دنبال سایر موارد از جمله جستجو کشتی‌های آلوده به منظور یافتن بازماندگان هم می‌بود. بسیاری از ایده‌های گیم‌پلی بازی نیز از روی نسخه سوم مطرح شد.»

«بازی ساختار یک دنباله را طی می‌کرد اما از نوعی بخش‌های غیرخطی هم بهره می‌برد. پلیر در طول آن باید کشتی‌های متروکه و نابود شده را به منظور یافتن تجهیزات فضایی و سرنخ‌هایی برای معمای بزرگ داستان کاوش می‌کرد.» از دیگر نکات مطرح شده در این مصاحبه می‌توان به تهدید محسوب شدن دشمنان در جاذبه صفر، بهبود سیستم Craft نسخه سوم بازی، طراحی کشتی‌های فضایی متعدد با مقیاس یکسانی از طراحی USG Ishimura و مواردی دیگر اشاره کرد.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

1 + 14 =