اخبار بازی

روایت مایکروسافت از دلایل تغییر نام بازی Gears 5

روایت مایکروسافت از دلایل تغییر نام بازی Gears 5

وی جی مگ: بازی Gears 5 در جریان E3 2018 از سوی مایکروسافت معرفی شد و بسیاری انتظار داشتند که همچون قسمت چهارم که ابتدا با نام Gears 4 معرفی شد و نهایتا به Gears of War 4 تغییر نام داد، همین اتفاق برای نسخه پنجم نیز تکرار شود و نهایتا این بازی با نام Gears of War 5 عرضه شود. با این وجود به نظر می‌رسد که مایکروسافت تصمیم خود را گرفته و بازی Gears 5 دیگر قرار نیست که با ادامه of War همراه شود.

به گزارش وی جی مگ، راد فرگوسن از استودیو The Coalition که وظیفه ساخت این بازی را برعهده دارند در توئیتر توضیح داده که اصلی‌ترین دلیل این موضوع رفتن مجموعه به مسیرهای متفاوت است. به همین خاطر آنها تصمیم گرفته‌اند که برای نسخه پنجم اصلی نامی کوتاه‌تر از گذشته را انتخاب کرده و آن را به عنوان بازی Gears 5 معرفی کنند. به گفته فرگوسن همچنان نام این مجموعه Gears of War است اما آنها تصمیم گرفته‌اند که Gears را برای عناوین مختلف با پسوند‌های متفاوتی همراه کنند همچون Gears Pop یا Gears Tactics که در E3 2018 معرفی شدند.

از سویی راد فرگوسن اعتقاد دارد که سال‌هاست گیمرها این مجموعه را Gears صدا می‌زدند و حالا تغییر نام آن مشکلی را برای ادامه کار به وجود نمی‌آورد. در نهایت باید به این نکته اشاره کرد که بازی Gears 5 برای Xbox One و PC مراحل ساخت خود را در استودیو The Coalition دنبال می‌کند و قرار است در سال 2019 روانه بازار شود.

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

18 − نه =