اخبار بازی

روایت کارگردان بازی God of War از سرگذشت کریتوس در انتهای God of War 3

روایت کارگردان بازی God of War از سرگذشت کریتوس در انتهای God of War 3

وی جی مگ: عنوان God of War با توجه به شخصیت‌های جدید، محیط تازه و ساختار گیم‌پلی متفاوت بیشتر شبیه به یک ریبوت کامل از این مجموعه است اما با وجود کریتوس و با پیشروی در طول بازی مشخص می‌شود در واقع ادامه‌ای بر داستان سه‌گانه قبلی به شمار می‌رود. حال سوال بسیاری سرگذشت کریتوس در انتهای God of War 3 و ارتباط سه‌گانه قبلی با نسخه جدید است.

به گزارش وی جی مگ، کوری بارلوگ کارگردان عنوان تحسین شده God of War از استودیو Santa Monica در مصاحبه اختصاصی با GamingBolt در مورد ارتباط بین دو نسخه توضیح داد «میان این سری ارتباط بسیاری قوی وجود دارد. این یکی از مواردی بود که هنگامی که ساختار بازی قبلی را در هم شکستم و به تایم‌لاین بازی دقت کردم متوجه شدم. به عنوان مثال مفهوم بازی بسیار جالب‌تر می‌شود وقتی که شما متوجه می‌شوید شخصیت Faye دقیقا چه کسی است. هنگامی که بخش دوم بازی را کشف می‌کنید تازه بخش اول برای شما مهیج‌تر می‌شود و اگر از دید تاریخی نیز به آن نگاه کنید به میزانی به شما جزئیات می‌دهد که حتی ممکن است باعث شود اهمیت شخصیت ویژه‌ای چون Atreus کمتر شود.»

«بنابراین ما متوجه شدیم این مورد مهمی بود و به آن نیز اشاراتی می‌کردیم. کریتوس کمی در این رابطه صحبت می‌کند اما هنگامی که ما مسائلی را با دیگر افراد حتی فرزندانمان به اشتراک می‌گذاریم در واقع از آن‌ها محافظت می‌کنیم. زمانی شروع به صحبت کردن در مورد چنین مسائل مهمی می‌کنیم که احساس کنیم به اندازه کافی این روابط رشد کرده و به بلوغ خود رسیده است. رازی که کریتوس نیز باید در مورد آن حرف بزند بسیار تاریک است. سفر او از یونان به اسکاندیناوی و ملاقات با شخصیت Faye نیز دقیقا دست گذاشتن به موارد حساس است. به همین دلیل و چنین رابطه‌ای است که در ابتدا بازی احساس می‌کنید کریتوس قبلی هم‌چنان وجود دارد.»

بارلوگ در رابطه با سرگذشت کریتوس در انتهای God of War 3 و ارتباط آن با نسخه جدید نیز این‌گونه توضیح داد که در این بین تنها یک داستان وجود ندارد. بلکه روایت‌های متعددی وجود دارد. «این مورد بدین طریق برای من جذاب‌تر است که ببینید چندین راه برای روایت داستان وجود دارد. اگرچه می‌خواهم داستان کاملا مشخصی را برای سرگذشت کریتوس در انتهای God of War 3 و فاصله میان آن با بازی جدید تعریف کنم اما بازه زمانی این قسمت عمدا تعریف نشده باقی مانده است. زیرا فکر می‌کنم داستان‌های زیادی این بین وجود دارد.»

Gamingbolt

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

20 − 11 =