اخبار بازی

روایت کارگردان بازی Kingdom Hearts 3 از غیبت شخصیت‌های Final Fantasy

روایت کارگردان بازی Kingdom Hearts 3 از غیبت شخصیت‌های Final Fantasy

وی جی مگ: بیشتر ما اطلاعاتی از بازی Kingdom Hearts 3 داریم و اگر از طرفداران بازی باشید حتما انتظار این را دارید که کارکترهای بازی Final Fantasy نیز در این بازی حضور داشته باشند.

به گزارش وی جی مگ، خوشبختانه در صحبتی با کارگردان بازی یعنی آقای Tetsuya Nomura  با سایت USGamer در مورد  نبود کارکترهای محبوب صحبتی نکرد. او گفت وقتی ما به عقب برمی‌گردیم و به اولین بازی از سری Kingdom Hearts نگاه می‌کنیم Sora شخصیت جدیدی بود پس ما شخصیت بازی Final Fantasy را در این بازی داشتیم. همچنین او گفت حال 15 سال گذشته و شخصیت‌های بازی بهتر شده‌اند و فکر نمی‌کنم که شخصیت‌های Final Fantasy به اندازه قبل تاثیرگذار باشند.

چیزی که حالا متفاوت است این است که کارکترهای اوریجینال بیشتری نسبت به قبل وجود دارد که نیاز به شخصیت‌های Final Fantasy  کمتر حس می‌شود. او همچنین گفت که تیم سازنده فکر نمی‌کند که پلیرها مانند 15 سال قبل تحت تاثیر شخصیت‌های Final Fantasy قرار بگیرند. این روزها عناوین زیادی از این روش استفاده می‌کنند پس من ارزش زیادی برای این ویژگی نمی‌بینم.

ولی نگران نباشید. حرف‌های او بدین معنی نیست که این شخصیت‌ها از این بازی حذف می‌شوند فقط مثل سری قبل نخواهد بود. کارگردان بازی اطلاعات زیادی نداد ولی صحبت کوتاهی کرد.

من نمی‌توانم اطلاعات زیادی در مورد شخصیت‌های Final Fantasy افشا کنم که آن‌ها در این بازی خواهند بود یا خیر چون من فقط در مورد چیزی که به نمایش در خواهد آمد می‌توانم صحبت کنم. ولی نمی‌گویم که خبری از کارکترهای بازی Final Fantasy نیست.

بازی kingdom hearts 3 در سال 2019 برای پلتفرم‌های PS4 و Xbox one منتشر می‌شود.

امیر تقی زاده

امیر تقی زاده

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

1 + شش =