اخبار بازی

روایت کلیفی بی از بازی‌های کنسل شده Boss Key Productions

روایت کلیفی بی از بازی‌های کنسل شده Boss Key Productions

وی جی مگ: کلیفی بی، خالق سری Gears of War و رئیس سابق استودیوی Boss Key Productions در سال‌های اخیر به موفقیت چندانی دست پیدا نکرده است. اولین پروژه بلند پروازانه او همراه با استودیوی جدیدیش بازی LawBreakers بود که با شکست مواجه شد.

به گزارش وی جی مگ، این استودیو همراه با کلیفی بی چند مدت گذشته بازی Radical Heights را معرفی کردند که از مدل بازی بتل رویال استفاده می‌کرد. در این هفته ناگهان خبر تعطیلی Boss Key Productions منتشر شد و حالا نیز مشخص نیست که کلیفی بی برای آینده خود چه برنامه‌ای دارد. البته او در توئیتر خودش در مورد اینکه چرا بازی جدیدش عرضه نشد صحبت‌هایی را انجام داده است.

ابتدا کلیفی بی در مورد پروژه‌ای به نام DragonFlies صحبت کرد و گفت:« در این بازی شما در واقع یک نینجا/سامورائی بودید و کنترلر اژدها را بر عهده گرفته و با زامبی‌ها مبارزه می‌کردید. اتفاقات این بازی در یک جزیره معلق رخ می‌داد.» در حالی که این ایده بسیار جالب به نظر می‌رسد باید گفت که در عین حال بسیار جاه طلبانه است. همچنین اشاره شد که ایده ساخت این اثر به شرکت‌های مایکروسافت، سونی، اکتیویژن، EA، 2K و برادران وارنر ارائه شده بود اما هیچکدام از آنها از ساخت این پروژه حمایت نکردند.

او در ادامه در توضیحات بیشتر از این پروژه گفت:« شما می‌توانیستید از نبرد‌های تن به تن و یا اسلحه استفاده کنید و حتی در مبارزات از اژدها بهره ببرید. استفاده از اژدها چیزی شبیه به استفاده از وسایل نقلیه در Halo بود. شما می‌توانستید تخم اژدها پیدا کرده، آنها را رشد داده و سپس از آنها استفاده کنید. به نوعی از این نظر بازی بسیار شبیه به How to Train Your Dragon بود.» او همچنین اشاره کرد که دوست داشت از اشتباهات پروژه Scalebound که سال گذشته کنسل شد درس بگیرد و ساخت DragonFlies احتمالا به بودجه 40 میلیون دلاری نیاز داشت.

البته پروژه‌های نافرجام کلیفی بی همین جا به پایان نمی‌رسد. او در توئیت بعدی خود از پروژه‌‌ای به نام DogWalkers یا Rover یاد کرد. این بازی با هدف بازی توسط هدست‌های واقعیت مجازی ساخته می‌شد. ایده اصلی ساخت بازی  مبارزات و گروه موجود در فیلم هالیوودی Fury بود. برخی از گیمر‌ها راننده بودند، برخی مبارز و برخی دیگر مسئول تعمیر. با مشاهده این پروژه‌هایی که هیچ وقت ساخته نشدند و ایده بسیار جالب آنها باعث تاسف است که می‌بینیم Boss Key Productions برای همیشه تعطیل شد. باید ببینیم که آیا کلیفی بی در آینده چه برنامه‌ای در سر دارد.

Comicbook.com

جواد محسنی

جواد محسنی

دبیر بخش خبر وبسایت VGMAG

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

یک × 4 =