اخبار بازی

روایت گروه موسیقی CHVRCHES از دیدار با کوجیما و تماشای Death Stranding

روایت گروه موسیقی CHVRCHES از دیدار با کوجیما و تماشای Death Stranding

وی جی مگ: گروه موسیقی اسکاتلندی CHVRCHES اخیرا به واسطه تور کنسرت‌هایشان در ژاپن توانستند دیداری با کوجیما و استودیو Kojima Productions داشته باشند. آن‌ها هم‌چنین موفق به تماشای Death Stranding شدند.

به گزارش وی جی مگ، ایان کوک نوازنده گیتار و باس این گروه به تازگی طی مصاحبه‌ای که داشته از تجربه دیدار خود و گروه CHVRCHES با کوجیما که ظاهرا از طرفداران این گروه موسیقی نیز هست گفته است. «ما ابتدای سال به همراه گروه در ژاپن بودیم و توانستیم هیدئو کوجیما و استودیو ایشان را ملاقات کنیم. من فکر می‌کردم هنگام ملاقات با ایشان دستپاچه شوم اما کوجیما بسیار آدم خونگرمی بوده و به راحتی می‌توان با با ایشان به صحبت پرداخت. البته پس از آن که به گفتگو به واسطه مترجم عادت کردید.»

«دفتر ایشان بسیار جالب بوده و پر از خاطرات مربوط به آثار ترسناک کلاسیک هم‌چون Godzilla است. ایشان یک منبع الهام بوده و بسیار شجاع است و طرز فکرش به مانند هیچ شخص دیگری نیست. ما به تماشای Death Stranding نشستیم و پس از آن باید بگویم برخی از کارهایی که ایشان با بازی جدیدش در حال انجام است به مانند هیچ چیز دیگری نیست. نمی‌دانم چگونه می‌خواهد آن‌ها را عملی کند اما یقین دارم اگر تنها یک نفر بتواند آن را انجام دهد این شخص کوجیما خواهد بود.»

عنوان مورد انتظار Death Stranding به صورت انحصاری برای کنسول PS4 در حال توسعه بوده و زمان انتشار مشخصی ندارد.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

11 − 9 =