اخبار بازی

روایت CD Projekt Red از طولانی شدن ساخت بازی Cyberpunk 2077

روایت CD Projekt Red از طولانی شدن ساخت بازی Cyberpunk 2077

وی جی مگ: شش سال پیش برای اولین‌بار اعلام شد که ساخت بازی Cyberpunk 2077 شروع شده و یک سال بعد از آن اولین تریلر بازی منتشر شد اما گیمرها مجبور بودند برای دیدار دوباره با این بازی سال‌ها صبر کرده و نهایتا تریلر دوم بازی را در انتهای کنفرانس مایکروسافت E3 2018 تماشا کنند.

به گزارش وی جی مگ، در شرایطی که شایعات می‌گویند ساخت بازی Cyberpunk 2077 در سال 2020 به پایان می‌رسد، متوجه می‌شویم که عملا بازی جدید استودیو CD Projekt RED روند ساخت خود را طی هشت سال پشت سر گذاشته. مارسین ایوینسکی یکی از موسسان استودیو CD Projekt RED در همین رابطه با کوتاکو مصاحبه‌ای را انجام داده و هرچند چندبار جریان ساخت بازی از ابتدا شروع شده اما نمی‌توانیم به آن Reboot بگوییم. با این حال برای بارها رویکرد بازی را به طول کلی تغییر دادیم و باید این نکته را نیز در نظر گرفت که همیشه توسعه یک بازی کاملا جدید سخت‌تر از ادامه‌های شماره‌دار انجام می‌شود. توسعه چنین بازی به شما اجازه می‌دهد که هر کاری را انجام دهید و در جریان این روند از خود بارها سوال کنید که آیا مخاطب‌ها از ایده‌های جدیدی که در ذهن داریم، استقبال می‌کنند یا خیر.

در ادامه با خود می‌گویید که فکر می‌کردم این ایده خوبی است اما در ادامه تصمیم می‌گیرد که آن را تغییر دهید. در ادامه تیم سازنده بزرگ‌تر شد و این چالش به وجود آمد که اعضای جدید را با روند موجود هماهنگ کنید. به گفته ایوینسکی بارها این اتفاق رخ داد که بعد از 6 ماه کار تصمیم گرفتیم که تغییر رویکرد بدیم و استودیو نیز از این تصمیم ترسی نداشت.
محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

شش + 15 =